معرفی و نقد فیلم پسر جهنمی ۳ ظهور ملکه خون | Hellboy: Rise of the Blood Queen 2018

[ad id='39844']

معرفی فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen 2018

کارگردان : Neil Marshall

نویسندگان : Andrew Cosby, Christopher Golden

بازیگران : Milla Jovovich, David Harbour, Ian McShane

خلاصه داستان : فیلم پسر جهنمی ۳ Hellboy: Rise of the Blood Queen 2018 سومین قسمت در سری فیلم‌های پسر جهنمی می‌باشد و برخلاف دو قسمت قبلی که بترتیب در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ منتشر گردید و کارگردانی آنها را گیرمو دل تورو بر عهده داشت، کارگردانی این قسمت را نیل مارشال انجام خواهد داد. در واقع ایده این نسخه از فیلم در سال ۲۰۱۴ از سمت مایک میگنولا، خالق و نویسنده آثار «هل بوی» مطرح شد و وی مذاکراتی را با اندرو کازبی بر سر نگارش فیلمنامه آن انجام داد.

در ابتدا تصمیم بر این بود تا این قسمت ادامه‌ای بر دو قسمت قبلی باشد و با این شرایط، دل تورو نیز پذیرفته بود تا فیلم را کارگردانی کند. او حتی عنوان «پسر جهنمی ۳» را برای این قسمت برگزید اما بر سر اختلافاتی که پیش آمد، از این فیلم کنار کشید و به دنبال وی، ران پرلمن که ایفاگر نقش پسر جهنمی در دو نسخه این فیلم بود، اعلام کرد که بدون حضور دل تورو حاضر به بازی در این فیلم نیست. در نهایت مارشال، دیوید هاربر را بعنوان جایگزین پرلمن انتخاب کرد و بیان نمود که این قسمت نسبت به دو قسمت قبلی، خشن‌تر خواهد بود.

، در این قسمت هل بوی راهی انگلستان می‌شود تا به مبارزه با مرلین و ملکه خون که یک موجود عجیب قرون وسطایی است و قصد نابودی بشریت را دارد بپردازد ولی جنگ میان آنها، خود چیزی جز نابودی جهان را در پی ندارد

در سال ۲۰۱۹، دیوید هاربر از نسخه ی جدید «پسر جهنمی» (Hellboy) را رونمایی خواهد کرد و کارگردانی این فیلم را  نیل مارشال بر عهده خواهد داشت. هاربر گفت است که در این فیلم بن مایه های تاریک تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا با اقتباس قبلی گیرمو دل تورو تفاوت داشته باشد. در حالی که دیوید هاربر که این روزها در سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) بازی می کند برای ایفای نقش اصلی این فیلم انتخاب شده، بازیگران دیگری مانند میلا جووویچ در نقش ملکه خون، یان مک شین در نقشه پدرخوانده پسر جهنمی و ساشا لین نیز در نقش آلیس موناگان ظاهر خواهند شد.

دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، نقش پسر جهنمی را در فیلم Hellboy بازی خواهد کرد. علاوه بر این، اخیرا میلا یوویچ برای بازی در نقش شرور و منفی ملکه خونین و ایان مکشین برای بازی در نقش پروفسور بروم، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند و قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند. انتظار می‌رود به‌زودی فهرستی کامل از بازیگران فیلم Hellboy منتشر شود. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، خواهد بود.

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. علاوه بر دو فیلم سینمایی، این شخصیت در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی نیز حضور داشته است. کمپانی Dark Horse Comics مسئولیت انتشار کامیک‌های Hellboy را بر عهده دارد. پیش از این، ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌ (Hellboy II: The Golden Army) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیلرمو دل تورو نیز به عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *