لباس ها و زره های جدید مرد آهنی درکمیک بوک های مارول

[ad id='39844']

تعغیرات جدید آیرون من در دنیای کمیک

زومجی کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی تصویر ۹ لباس مخصوص جدید کمیکی شخصیت تونی استارک ملقب به آیرون من (Iron Man) را برای مخاطبان کتاب‌های خود منتشر کرد.

از آخرین زمانی که تونی استارک را در لباس شخصیت آیرون من (در کتاب‌های کمیک) دیدیم، مدتی می‌گذرد؛ با این حال به‌تازگی مشخص شده زمانی که او قصد بازگشت به صحنه مبارزه در کنار بقیه دوستانش را داشته باشد (اواخر سال جاری میلادی)، گزینه‌های زیادی برای انتخاب لباس جدید خود خواهد داشت. سری جدید کتاب‌های کمیک آیرون من که قرار است با نام Tony Stark: Iron Man (تونی استارک: آیرون من) عرضه شود، انتشار آن از تاریخ ۲۰ ژوئن سال جاری میلادی (۳۰ خرداد ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. این سری کتاب کمیک، نام خود را از مجموعه‌های دیگر کمپانی مارول کامیکس، مانند سری Peter Parker: The Spectacular Spider-Man (پیتر پارکر: اسپایدرمن تماشایی) و سری Steve Rogers: Captain America (استیو راجرز: کاپیتان آمریکا) گرفته است. زمانی که این سری کتاب انتشار خود را آغاز کند، ما قرار است شاهد این باشیم که استارک در اوقات فراغت و از کار افتادگی خود، روی تکنولوژی‌ها و تجهیزاتی کار می‌کند که در آینده‌ای نزدیک آنها را در نبرد خود با دشمنانش به‌کار می‌برد. این موضوع به معنی آن است که ما در این سری جدید، قرار است شاهد لباس‌ها و تجهیزات جدیدی برای عضو زره‌پوش تیم انتقام جویان باشیم.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، یکی از طراحان کمپانی مارول کامیکس یعنی والریو شیتی، به‌تازگی تصاویر کلی‌ای از دفتر طراحی خود در وبسایت رسمی کمپانی مارول منتشر کرده است. شما در همین پست می‌توانید تصاویر منتشر شده از لباس جدید آیرون من را مشاهده کنید.      

والریو شیتی در میان تصاویر منتشر شده از دفتر طراحی خود، ظاهر جدیدی هم از خود تونی استارک، ساختمانی که در آن ساکن است و همچنین بتنی کیب منتشر کرد. اگر اطلاعاتی از دنیای کتاب‌های کمیک ندارید، بتنی کیب را می‌توان به عنوان ماشین جنگ (War Machine) سابق و همچنین آیرون وومن جدید دانست که با خود تونی استارک همکاری می‌کند. اگر با کمی دقت به برج Stark Unlimited طراحی‌شده توسط شیتی نگاه کنید، شاید به یاد برجی بیفتید که در دنیای کتاب‌های کمیک دی سی طراحی شده است. برج جدید استارک، از لحاظ بصری شباهت بسیار زیادی به آسمان خراش L-مانند لکس لوثر در دنیای کتاب‌های دی سی کامیکس دارد؛ اگرچه باید به این موضوع هم توجه داشت که آنها بیشتر سعی داشتند این ساختمان را شبیه به حرف S بکنند.

شیتی در حال حاضر به انتشار همین تصاویر طراحی‌شده اکتفا کرده و هیچ اطلاعات و جزئیات دیگری درباره اینکه اصلا این لباس‌ها چه هستند و چه قابلیت‌هایی دارند، منتشر نکرده است؛ هرچند که با یک نگاه کوتاه و یک حساب سر انگشتی می‌توان متوجه شد که برای طراحی آنها به چه عناصر زیبایی توجه داشته و ممکن است این لباس‌ها چه قابلیت‌ها و توانایی‌هایی داشته باشند. با نگاه به تصویر ابتدایی، به نظر می‌رسد که در حال تماشای یک ربات ژاپنی هستیم. با تماشای تصویر دوم، چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند این است که انگار برای طراحی این لباس، از لباس جنگی غول‌پیکر کریپتونی سوپرمن که در قلعه سلطنتی او (Fortress of Solitude) قرار دارد، الهام گرفته شده است. اما در تصویر سوم، بالاخره ما به طراحی‌ای می‌رسیم که خیال طرفداران را کمی راحت کرده و کاملا مشخص است که این لباس تقریبا همان لباس زره‌ای معروف و محبوب آیرون من (Silver Centurion) بوده که تغییرات جدیدی در آن اعمال شده است.

از آنجایی که طراحی و تصویرسازی این مجموعه بر عهده خود والریو شیتی است، نویسندگی و داستان‌سرایی آن هم قرار است بر عهده نویسنده جدیدی به نام دن اسلات باشد. دن اسلات برای اینکه بتواند نویسندگی مجموعه آیرون من را بر عهده بگیرد، نویسندگی یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های تاریخ سری کتاب کمیک The Amazing Spider-Man (اسپایدرمن شگفت انگیز) را رها کرد. از طرف دیگر، مایکل برایان بندیس هم کمپانی مارول کامیکس را رها کرد و به دنیای کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی پیوست تا بتواند مجموعه‌های شخصیت سوپرمن و Action Comics را ادامه دهد. این سری کارها، اولین آثار او در دنیای دی‌سی محسوب می‌شود.

در این قسمت ما به متن کوتاهی که در سایت رسمی خود کمپانی مارول در رابطه با این مجموعه کتاب کمیک منتشر شده اشاره می‌کنیم:

در سری کتاب کمیک تونی استارک: آیرون من، دن اسلات قرار است با یکی از هنرمندان خوب این عرصه یعنی والریو شیتی تشکیل تیم دهد. در این سری کتاب قرار است یک داستان متفاوت نسبت به تمام داستان‌های ابرقهرمانی بازگو شود. این مجموعه که در آینده‌ای نزدیک عرضه آن آغاز می‌شود، داستان قهرمان پیشرفته‌ای را نقل می‌کند که مدام در حال تغییر کردن بوده و در حال تکامل یافتن است. با این تفاسیر، طبیعی است که معروف‌ترین مخترع دنیای مارول قرار است مجموعه‌ای از لباس‌های جدیدی داشته باشد تا به واسطه آنها بتواند مردم بی‌دفاع را نجات داده و به اهداف بلند پروازانه خود برسد.

کتاب Tony Stark: Iron Man #1 در ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ هم به‌صورت دیجیتالی و هم فیزیکی قابل دسترسی خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *