نقد بررسی سریال کلوک و داگر مارول

[ad id='39844']

معرفی سریال های جدید مارول

 ستاره های اولیویا هولت و اوبری جوزف به عنوان تندی بوون / خنجر و تیرون جانسون / پنهان، دو نوجوان که ابرقدرت ها را بدست می آورند و روابط عاشقانه ای را تشکیل می دهند. سریال تلویزیونی Cloak and Dagger در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۱ برای ABC Family به بازار عرضه شد. در آوریل ۲۰۱۶، Cloak & Dagger سفارش سریال Freeform، نام جدید ABC Family دریافت کرد. تهیه کننده اجرایی یعنی هولت و یوسف در ژانویه ۲۰۱۷ با آندریا روث، گلوریا روبن، مایلز موسندن، کارل لندستت، ام لاهانا، جیمز زوالوس و جی دی اومورور نیز در این سریال مشارکت کردند. فیلمبرداری این مجموعه در نیواورلئان انجام می شود.فصل اول سریال Cloak & Dagger در ۱۰ قسمت تولید شده که قرار است در طول تابستان سال آینده از شبکه فری‌فورم منتشر شود.

اولیویا هولت و اوبری ژوزف به ترتیب نقش‌های تندی بوون ملقب به خنجر و تایرون جانسون ملقب به شنل، در سریال Cloak & Dagger را بر عهده دارند و در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر هولت و ژوزف، آندرئا روث، گلوریا روبن، جیمز سایتو و جی.دی. اورمور، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. کار ساخت سریال Cloak & Dagger نیز بر عهده جو پوکاسکی، نویسنده سریال Heroes (قهرمان‌ها) و سریال Daredevil (دردویل) بوده است. طبق خلاصه داستان سریال Cloak & Dagger، تندی و تایرون تا زمانی که با یکدیگر آشنا نشده بودند، هرگز راز تاریک خود را با کسی به اشتراک نگذاشته بودند. قدرتی که آن‌ها دارند، یکدیگر را به هم متصل می‌کند، اما آیا آن‌ها آماده تبدیل شدن به قهرمان هستند؟

نام اصلی این ابرقهرمان‌ها تایرون جانسون و تندی باوون است که پس از به دست آوردن قابلیت‌هایی مانند سوپرمن، تصمیم می‌گیرند با جرم و جنایت به مبارزه بپردازند. داستان این کمیک توسط بیل مانتلو و اد هانیگان نوشته شده است.

در دنیای کمیک‌های Marvel، این دو شخصیت، دو جوانی هستند که از خانه فرار می‌کنند اما توسط تعدادی از بهکاران که قصد آزمایش مواد مخدر غیر مصنوعی برروی کودکان بی‌خانمان را دارند، ربوده می‌شوند اما بر خلاف انتظار تبهکاران، این مواد به جای اینکه آنها را بکشد به آنها قدرت‌های عجیبی می‌دهند. این تغییرات به تایرون اجازه می‌دهد تا به تاریکی مرموزی وارد شود و با جذب انرژی بتواند عمل تله‌پورت (جابجایی در کسری از ثانیه از جایی به جای دیگر) را انجام دهد. همچنین تندی نیز به وجود آوردن خنجرهایی را دارد که هم می‌تواند اهداف وی را از بین ببرد و هم می‌تواند آنها را درمان کند.

این قدرت‌ها اما، عواقبی نیز برای شخصیت‌های داستان دارند چراکه برای برقراری تعادل انرژی، هر کدام از آن‌ها به دیگری متکی هستند. این دو ابرقهرمان جدید نمی‌توانند برای مدت طولانی از یکدیگر دو ر شوند زیرا در این شرایط انرژی آن‌ها به صورت ناپایداری افزایش یابد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *