لغو انتشار کمیک بوک های سوپرگرل (Supergirl) دی سی

[ad id='39844']

لغو کمیک های جدید Supergirl

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد در آینده‌ای بسیار نزدیک، کمپانی دی سی قرار است انتشار سری کتاب کمیک سوپرگرل (Supergirl) را به طور کامل متوقف کند.

 استیو اورلاندو، نویسنده سری کتاب‌های کمیک شخصیت سوپرگرل (Supergirl) در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرد که کمپانی دی سی در آینده‌ای نزدیک قرار است انتشار این مجموعه کمیک را متوقف کند. این برنامه قرار است بعد از انتشار آخرین قسمت این مجموعه در ماه آوریل سال جاری عملی شود. با اینکه این موضوع اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران و خوانندگان این مجموعه بوده، اما به نظر می‌رسد که این درخواست از طرف خود ناشر مجموعه اعلام شده است. علاوه بر این مجموعه، کمپانی دی سی قرار است سری کتاب کمیکی را که با محوریت شخصیت بت گرل، سوپر سانز و Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) نوشته و منتشر می‌شوند هم متوقف کند. همچنین علاوه بر سری کمیک مربوط به سوپرگرل، انتشار کمیک Trinity هم در ماه آوریل متوقف خواهد شد. استیو اورلاندو در صفحه رسمی توییتری خود اینگونه درباره این موضوع و توقف انتشار صحبت کرد:

براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود داستان سری کتاب کمیک سوپر گرل: تولد دوباره (Supergirl: Rebirth)، بعد از انتشار بیستمین قسمت به پایان برسد. من واقعا از این موضوع خوشحالم که ما با سری کتاب کمیک سوپر گرل توانستیم به جاهای خوبی رسیده و موفقیت‌های زیادی دریافت کنیم؛ از این به بعد هر کجا که کارا برود، واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. من از همه شما به‌شدت ممنونم که تمام این مدت با حضور خود ما را حمایت کردید. همچنین از سازندگان و سردبیرهای خودم هم متشکرم! این برهه از زمان واقعا برایم لذت‌بخش بود و من افتخار می‌کردم که فرصتی پیش آمد تا بتوانم لحظات و لایه‌هایی به دنیای شخصیت کارا اضافه کنم. اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا به شما نشان دهم که چه چیزهایی قرار است در سری جدید کتاب کمیک غیرمنتظره (The Unexpected) به تصویر کشیده شود. این مجموعه، بزرگ‌ترین کاری است که من تمام طول زندگی خود و دوران حرفه‌ای کاری‌ام انجام خواهم داد و واقعا خوشحالم که قرار است با ریان سوک و کری نورد همکاری کنم.

حال با این اوصاف اصلا مشخص نیست که متوقف شدن انتشار این سری کتاب کمیک به خاطر تعداد فروش آنها است یا این کار به نوعی قرار است راه را برای برایان مایکل بندیس که به‌تازگی به جمع دنیای کمپانی دی سی کمیکس اضافه شده، هموار کند. اگر دلیل دوم مورد بحث باشد، شاید قرار است که بندیس سری کتاب افسانه سوپرمن را آغاز کند.

برایان مایکل بندیس اخیرا اعلام کرده که او قرار نیست به هر نحوی با انتشار کتاب‌ها و انجام فعالیت‌های خود، سری فوق‌العاده تحسین‌شده کتاب کمیک سوپرمن پیتر جی. توماسی را نادیده گرفته یا بخواهد سری کتاب کمیک‌های اکشن (Action Comics) دن جورگنز را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال گفته شده که توقف انتشار سری کتاب کمیک سوپر گرل و سوپر سانز، قرار است راه را برای هنرنمایی بندیس و همکار او یعنی جین لوئن یانگ هموار کند تا بتوانند یک سری مخصوص به خود درباره سوپرمن را نوشته و منتشر کنند. همچنین گفته شده که سری لیگ عدالت چین (Justice League of China) و همچنین سوپرمن جدید (New Super-Man) همچنان ادامه دارد.

این نسخه از سری کتاب کمیک شخصیت سوپر گرل، در ماه می سال ۲۰۱۶ و با برنامه شروع دوباره کمپانی دی سی کار خود را آغاز کرده و اولین نسخه آن منتشر شد. این نسخه از شخصیت، بیشتر شبیه به کاراکتری بود که در سریال Supergirl (سوپر گرل) استفاده شده، تا بقیه نسخه‌های پیشینی که در کتاب‌های کمیک مشاهده کردیم. این نسخه از شخصیت بیشتر به سازمان عملیات‌های غیرعادی (Department of Extranormal Operations یا به اختصار DEO) وابسته، دارای پدر و مادری ناتنی که زنده و خوش بوده و با شخصیت کت گرنت در ارتباط بود. 

کتاب کمیک Supergirl #20 در تاریخ ۱۱ آوریل سال جاری (۲۲ فروردین ۱۳۹۷) در فروشگاه‌های سرتاسر دنیا قابل دسترس خواهد بود. این کتاب توسط استیو اورلاندو و جودی هاوسر نوشته شده و طراحی تصاویر آن بر عهده رابسون روچا بوده است.

سوپر گرل در داستان خود باید دو شخصیت منفی و شرور یعنی ماکاری (Mokkari) و وایکینگ جاج (Viking Judge) مبارزه کند تا بتواند رابرت تاد یا همان مدیر بونز (Director Bones) را از خشم تبر جادویی وایکینگ‌ها نجات دهد. در عین حال و در زمانی که مدیر بونز در خط داستانی حضور نداشته و تقریبا کنار گذاشته شده، کامرون چیس و لر-آن (Lar-On) باید راهی پیدا کنند که بتوانند به Department of Extranormal Operations وارد شوند تا وریتاس را پیش از آن که زمانشان به پایان رسیده و خاطرات او به طور کلی و برای همیشه از حافظه‌اش پاک شود، نجات دهند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *