اخبار جدید فیلم ترمیناتور ۶ – ۲۰۱۹

[ad id='39844']

نسخه ریپورت فیلم ترمیناتور

پارامونت از انتخاب گابریل لونا، بازیگر نقش گوست رایدر در سریال Agents of SHIELD برای بازی در نقش ترمیناتور جدید در فیلم جدید این مجموعه خبر داد.

، شرکت پارامونت پیکچرز بازیگر نقش نابودگر جدید در فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶) را انتخاب و معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، گابریل لونا، بازیگر نقش رابی ریز ملقب به گوست رایدر در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)، به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم The Terminator (ترمیناتور) اضافه شده و قرار است نقش ترمیناتور جدید دنیای سینما را بازی کند. علاوه بر سریال Agents of SHIELD، لونا در سریال‌های دیگری چون سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، سریال Matador (ماتادور) و سریال Wicked City، نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر لونا، حضور بازیگران دیگری نیز در ریبوت فیلم Terminator تایید و اعلام شده است.

هفته گذشته حضور دیگو بونتا، بازیگر فیلم Rock of Ages، برای بازی در یک نقش کلیدی در ریبوت فیلم Terminator تایید شد. حال پارامونت ضمن تایید حضور بونتا در این فیلم، از حضور یک بازیگر کلمبیایی دیگر نیز در قسمت جدید مجموعه ترمیناتور خبر داده است. پارامونت اعلام کرد ناتالیا ریز، بازیگر سریال Lady, La Vendedora de Rosas، به جمع بازیگران فیلم Terminator اضافه شده است. با این حال، اطلاعات زیادی از نقش ریز و بونتا در این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است. لونا، بونتا و ریز در فیلم Terminator به آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون که برای نقش آفرینی دوباره به مجموعه ترمیناتور بازگشته‌اند، به‌همراه مکنزی دیویس تازه‌وارد که ماه گذشته به جمع بازیگران فیلم Terminator 6 اضافه شد، پیوسته‌اند. 

کارگردانی ریبوت فیلم Terminator که در حال حاضر نام رسمی ندارد، بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) خواهد بود. قسمت جدید فیلم Terminator قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملا نادیده خواهد گرفت. جیمز کامرون که کارگردانی دو قسمت اول فیلم Terminator را بر عهده داشته است، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت جدید این مجموعه باز خواهد گشت. 

فیلم Terminator 6 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود؛ اما پارامونت مدتی پیش زمان اکران این فیلم را عقب انداخت و ریبوت فیلم Terminator اکنون قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی و جاش فریدمن، اعضای اتاق نویسندگان قسمت جدید فیلم Terminator را تشکیل می‌دهند و فیلمنامه نهایی این فیلم توسط بیلی ری، نویسنده فیلم The Hunger Games (عطش مبارزه)، نوشته شده است. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *