معرفی و نقد سریال همسرایی با بازی شراره رخام

[ad id='39844']

سریال همسرایی به کارگردانی حسین تبریزی از اسفند سال گذشته مراحل فیلمبردای اش آغاز شده است و لوکیشن آن در شهر تهران است. سریال همسرایی برای شبکه سوم سیما تولید می شود و در هر قسمت شاهد حضور بازیگران مهمان خواهیم بود. کارگردان این سریال از چهره های معروف به عنوان بایگر مهمان استفاده کرده است که خیلی از بازیگران تئاتر نیز در میان این بازیگران دیده می شوند.

داستان سریال

این مجموعه با موضوع طنز و با نگاهی اجتماعی به مشکلات و معضلات روز جامعه است و بیشتر معضلات جوانان برای ازدواج را نشان می دهد.

داستان این سریال در مورد فردی است که می خواد گروه هم‌سُرا راه بیندازد که آگهی گروه وی در روزنامه توسط یک خانم، به اشتباه گروه همسریابی تایپ می شود که باعث داستان جالب افرادی می شود که به دنبال همسریابی هستند.

معرفی بازیگران

شراره رخام، خسرو احمدی، لیلا بوشهری، خسرو احمدی، زهره صفوی، سیاوش قاسمی، بهشاد مختاری، امید علیمردانی، مونا شامانی، فریبا منتظریان، آزیتا آدربو، محمد بخشی، جواد زیتونی، فرزانه جهرمی، علیرضا آهنگرانی، ماریا اورکی، محمد ملکی، سحر خزائلی، مژگان اخلاقی، شقایق همرنگ، شیوا امامدوست، نگین ضیاء و شهره الماسی جزو بازیگران این سریال هستند.

 عوامل سریال 

محمدرضا وکیلی طباطبایی تهیه کننده، حسین تبریزی کارگردان، آباریس تنظیفیان نویسنده، اشکان پور تاج صدابردار، موناشامانی مدیرتولید، مژگان غفارزاده مجری طرح، فائزه علیمردانی مشاور رسانه‌ای، زهرا موسوی عکاس.

مکان اصلی فیلبمرداری سریال همسرایی در محدوده غرب تهران و در یکمنزل مسکونی است. یکی دی گر از لوکیشن های سریال، بازار مبل است که توسط گروه طراحی ساخته شده است.

این سریال در ۵۲ قسمت به تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی برای شبکه سه سیما تهیه می شود.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *