معرفی و نقد فیلم ریک پسر سفیدپوست ۲۰۱۸ White Boy Rick

[ad id='39844']

معرفی فیلم های جدید هالیوودی

 White Boy Rick یک فیلم در سبک جنایی-درام به کارگردانی یان دمانگ است که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر را، لوگان میلر، نوح میلر و اندی ویس نوشته‌اند. در این فیلم بازیگرانی همچون ریچی مریت، جنیفر جیسن لی، بروس درن، بل پاولی و پایپر لوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم

: فیلم ریک پسر سفیدپوست ( وایت بوی ریک ) داستان پسری به نام ریچارد ورش جونیور را روایت می کند که در میان سال های دهه ی ۱۹۸۰ به خبر رسان مخفی پلیس اف بی آی (FBI) تبدیل می شود. این موضوع باعث می شود تا او به یکی از قطب های بزرگ مواد مخدر تبدیل می شود تا اینکه در نهایت به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر و به حبس ابد محکوم می شود. از بازیگران فیلم می توان به برایان تایری هنری اشاره کرد که وی صداپیشگی شخصیت جفرسون دیویس را در انیمیشن Spider-Man Into the Spider-Verse 2018 بر عهده داشته است…

استودیو سونی پیکچرز اعلام کرده فیلم سینمایی «ریک پسر سفید پوست» که با بازی متیو مک کانهی و به تهیه‌کنندگی دارن آرنوفسکی مقابل دوربین رفته با یک ماه تاخیر اکران خواهد شد. قرار بود این فیلم از ۱۷ اوت در سینماهای امریکا اکران شود. این دومین بار است که زمان اکران فیلم جدید مک‌کانهی به تعویق می‌افتد. ابتدا قرار بود این درام جنایی از ژانویه گذشته روی پرده برود. در حال حاضر تاریخ اکران گسترده این فیلم به ۲۱ سپتامبر (سی‌ام شهریور) موکول شده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *