اعتراضات به طراحی ساده لباس تیم ملی و حذف یوز ایرانی

[ad id='39844']

طراحی بد لباس تیم ملی فوتبال ایران

اسپوتنیک، لباس تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حواشی بسیاری همراه است. در ادامه این جنجال ها برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردند تصویر یوز ایرانی از روی پیراهن تیم ملی حذف شد.

​لباس تیم ملی فوتبال ایران که بسیار ساده و بدون هیچ طرح خاصی رونمایی شده با واکنش های بسیاری از سوی افراد مختلف روبرو شد.

هدایت الله ممبینی سرپرست کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به این موضوع که طرح خاصی برای لباس تیم ملی فوتبال ایران طراحی نشده است گفت: زمان اجازه نداد به طراحی خاصی برای پیراهن تیم ملی برسیم و در جام جهانی با پیراهن سفید و ساده به میدان می‌رویم.

نسبت به سخنان “ممبینی” بسیاری با این پرسش روبرو شدند که آیا از زمان قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه، مسئولان زمان کافی در اختیار نداشان که طرحی مناسب یرای پیراهن تیم اول آسیا در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان طراحی کنند؟  

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال ایران در صفحه شخصی اش به این ماجرا واکنش نشان داد و با انتشار تصویر هواپیمای مخصوص تیم ملی فوتبال مصر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت: هواپیمای مخصوص تیم ملی فوتبال مصر در جام جهانی ۲۰۱۸، خطوط هوایی این کشور به روسیه را بازگشایی کرد و ما همچنان در تهیه لباس برای تیم ملی‌مون موندیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *