شعار مرگ بر آمریکا در اینستاگرام فرزاد موتمن

[ad id='39844']

حمایت فرزاد موتمن از مدافعان حرم

همزمان با شلیک موشک‌های آمریکایی به سوی سوریه بشار اسد، حمایت فرزاد موتمن ( کارگردان “شب‌های روشن” و “پوپک و مش‌ماشالله”) از “مدافعان حرم”: «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل». او در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«اگر تاکنون حکومت هـاى امپریالیستى ، خود را پشت ارتش هـاى دست سازى از نوع “داعش”پنهـان کرده بودند ، امروز با اضمحلال تقریبى این شبه نظامیان دست ساز در عراق و سوریه، حالا امریکا ، انگلستان و فرانسه، خود دست به حملات هـوائى مشترک علیه این ملت مصیبت زده میزنند تا نشان بدهـند که جنگ سوریه ، جنگ “ناتو”ست. در هـمین لحظاتى که این یادداشت را مینویسم، المان هـم از حمله به سوریه حمایت کرد.این ادامه مداخله نظامى امریکا و متحدینش در منطقه است که منجر به گسترش جنگ در أفغانستان ، عراق ، یمن و سوریه شده است. این هـمان سناریوئى ست که منجر به إعدام صدام حسین و قتل معمر قذافى شد، اما در سوریه جواب نداد.باراک اوباما و هـیلارى کلینتون رفتند اما بشار اسد ماند.دیگر دست ناتو رو شده. بالماسکه داعش تمام شد، امپریالیستهـا نقاب از چهـره شان برداشتند تا “پوکر باز” بازى کنند و آشکارا کشورى جنگ زده را مورد تهـاجم قرار بدهـند و ثابت کنند که مسئله “تسلیحات اتمى و هـسته اى” نیست، مسئله امنیت اسرائیل است.میخواهـند منطقه را از هـر قدرتى که ممکن است براى اسرائیل تهـدیدى محسوب شود، تهـى کنند.
در مقابل ملت هـاى منطقه اى که ما در آن زندگى میکنیم، هـر اسمى که میخواهـید بر ان بگذارید، خاورمیانه ، جهـان اسلام ، یا هـر چیز دیگرى ، باید متحد شوند و باید مسلح و آماده باشند و به هـر اسمى که دوست دارید، مدافعین حرم یا ارتش اسلام یا هـر اسم دیگرى ، هـمه خوبند، باید در سوریه حاضر باشند و باید إیمان داشته باشیم که تا خروج کامل نیروهـاى امریکائى از منطقه، ما روى آرامش نخواهـیم دید.
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل»

 


 

او حالا پست دیگری در این باره منتشر کرده، که می‌بینید و کامنت‌های این یکی را هم بسته است:

او نوشته: «میخواهـم از دوستانى که پست قبلى من را دوست داشتند ، تشکر کنم. چقدر خوشحالم که این دوستان انقدر آگاه و پر جنبه هـستند که بتوانند یک اظهـار نظر ساده درباره یک موقعیت مشخص را درک کنند و آن را با انبوهـى از مسائل غامض و پیچیده که اصلا جاى بحث درباره آنهـا ، این فضا نیست، اشتباه نمى گیرند و خوددارند و به زمین و زمان ، فحاشى و هـتاکى نمى کنند. مخلص هـمه : موتمن».

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *