معرفی و نقد فیلم جانی اینگلیش ۳ دوباره حمله می کند مستر بین (Johnny English Strikes Again)

[ad id='39844']

مستر بین در فیلم Johnny English Strikes Again

وآن اتکینسون در سومین فیلم از سری فیلم های جاسوسی اش، در نقش جانی اینگلیش بازگشته است. از فیلم «جانی اینگلیش» («مستر بین پلیس می شود») ۱۵ سال و از فیلم «جانی اینگلیش دوباره متولد می شود» («مستر بین پلیس می شود ۲») ۷ سال گذشته است، ولی وقتی یک حمله سایبری موجب فاش شدن هویت همه مأمورین مخفی انگلستان می شود، انگلیش (که در ایران با نام مستر بین شناخته می شود) دوباره وارد بازی های جاسوسی می شود تا عامل این هک ها را پیدا کند.

شاید الگا کوریلنکو عامل این حمله های سایبری باشد؟! در فیلم سینمایی «جانی اینگلیش دوباره حمله می کند» (Johnny English Strikes Again) اما تامپسون، بن میلر و جیک لیسی نیز هنرنمایی کرده اند.

هشت سال پس از موفقیت فیلم Johnny English، دنباله این فیلم تولید و منتشر شد. فیلم Johnny English Reborn (جانی اینگلیش دوباره متولد می‌شود) در سال ۲۰۱۱ به روی پرده رفت. این فیلم با بودجه‌ای معادل ۴۵ میلیون دلار تولید و موفق شد ۱۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. با این حال، این فیلم عملکرد خوبی در آمریکا نداشت و تنها ۸ میلیون دلار در بازار این کشور فروخته است. این در حالی است که فیلم Johnny English موفق شده بود ۲۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. روآن اتکینسون، رزمند پایک، جیلین اندرسون، تیم مک‌اینرنی، دومینیک وست، دنیل کالویا و ریچارد شیف، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Johnny English Reborn حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *