سریال «NCIS» برای فصل ۱۶ تمدید شد

[ad id='39844']

فصل شانزدم سریال «NCIS» ساخته می شود

شبکه «CBS» ساخت سریال موفق «NCIS» را برای فصل ۱۶ هم تمدید کرد. این سریال یکی از طولانی ترین سریال های در حال ساخت آمریکا به شمار می رود که از سال ۲۰۰۳ ساخت و پخش آن آغاز شده است.
به گزارش آی‌پی‌تی‌وی‌گاید، فصل جدید سریال «NCIS» در حالی برای بازه زمانی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ سفارش داده شده که مارک هارمون بازیگر اصلی و تهیه کننده اصلی این سریال نیز قراردادش را با شبکه «CBSم تمدید کرده و به این سریال باز خواهد گشت.


بر اساس برخی گزارش ها مارک هارمون با تمدید قراردادش با «CBS» به یکی از پردآمد ترین بازیگران حال حاضر تلویزیون تبدیل شده است. در سپتامبر ۲۰۱۷ مجله «فوربز» اعلام کرد هارمون در سال ۲۰۱۷، ۱۹ میلیون دلار از طریق سریال «NCIS» درآمد داشته است. این رقم او را پس از بازیگران سریال «Big Bang Theory» جیم پارسونز، جان گالکی، سیمون هلبرگ و کونال نایار، به پنجمین بازیگر مرد پر درآمد تلویزیون تبدیل کرده است.
داستان سریال «NCIS» در همه این سال ها به تیمی از نیروه های وِیژه پرداخته که پرونده های جنایی مرتبط با نیروی دریایی آمریکا را حل می کنند.
«NCIS» یکی از پنج سریال پر بیننده تاریخ تلویزیون های ملی آمریکا یا برادکست به شمار می رود و میانگین تعداد بیننده این سریال در همه این سال ها ۱۷ میلیون نفر برای هر قسمت بوده است. همچنین لایسنس سریال «NCIS» تا به حال به ۲۰۰ منطقه دنیا فروخته شده و همین امر این سریال به پربیننده ترین سریال جهان در حال حاضر تبدیل کرده و به همین دلیل برند «NCIS» یکی از پولساز ترین برندهای تلویزیونی آمریکا به شمار می رود.
«NCIS» پس از سریال های «Mom»، «Big Bang Theory»، «Young Sheldon» و «Seal Team» آخرین سریالی است که از طرف شبکه «CBS» تمدید شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *