ترکیب پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ ۹۷-۹۸

[ad id='39844']

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ ۹۷-۹۸

رضا درویش مدیرعامل سایپا در خصوص اینکه آیا علی قلی‌زاده هافبک ملی‌پوش سایپا فصل بعد در این تیم باقی می‌ماند یا خیر؟ گفت: «قلی‌زاده اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد روی آن فکر خواهیم کرد ولی اگر پیشنهاد داخلی برایش بیاید آن را رد می‌کنیم.»

از طرفی علی دایی هم با جدایی علی قلی‌زاده ستاره جوان تیمش مخالف است. بازیکنی چپ‌پا که به تازگی در دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال خوش درخشید و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. اخبار واصله هم حکایت از آن دارد که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به شدت خواهان جذب علی قلی‌زاده هستند. این بازیکن ۲۳ ساله که سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشورمان را در کارنامه دارد، اخیراً مدعی شده که از بچگی عضو باشگاه سایپا بوده و نه به رنگ آبی تعلق خاطر دارد و نه قرمز!

قلی‌زاده در عین حال از هواداران استقلال هم تشکر کرده است که خواهان پیوستن او به این تیم شده‌اند اما شنیدیم فکرش جای دیگری است. یک منبع موثق و نزدیک به علی قلی‌زاده به ما خبر داد این ملی‌پوش خوش‌تکنیک طرفدار پرسپولیس بوده و الگویش علی کریمی است!

راست و دروغش مثل همیشه گردن راوی که گفت «شک نکنید اگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با حکم فیفا باز شود، او به این تیم خواهد رفت. قرارداد علی قلی‌زاده در پایان فصل جاری با سایپا به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی دلش خواست برود. از آنجایی که الگوی دوران نوجوانی و کودکی او، علی کریمی است، خیلی دوست دارد به پرسپولیس رفته و با دریبل‌هایش یاد جادوگر را زنده کند و…»

واقعاً نمی‌دانیم ارتباطی میان مورد غضب قرار گرفتن فرشاد احمدزاده از سوی برانکو با تمایل علی قلی‌زاده و پیوستن احتمالی او به پرسپولیس وجود دارد یا نه؟ اما آنچه می‌دانیم مربوط به درخشش ستاره‌ای است که در هفته‌های اخیر عملکرد موفقی را پشت سر گذاشته است.

علی قلی‌زاده به همراه مهدی ترابی به عنوان دو ستاره سایپا درخشش قابل توجهی داشته و عامل اصلی بالانشینی تیم دایی بوده‌اند.

اگر قرارداد قلی‌زاده در پایان فصل به اتمام برسد بعید می‌دانیم سایپا بتواند او را حفظ کند البته مانده‌ایم که رضا درویش چگونه معتقد است علی قلی‌زاده را به تیم‌های داخلی نمی‌دهد؟ راستی مگر او با سایپا قرارداد دارد؟!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *