حاشیه های کنسرت برج سلمان مشهد و بازداشت رئیس اداره ارشاد

[ad id='39844']

بازداشت رئیس اداره ارشاد مشهد به دلیل اجرای موسیقی در برج سلمان

 خبرگزاری دانشجو از مشهد، شب گذشته شهر مقدس مشهد میزبان برگزاری برنامه ی جشنی در برج سلمان بود، این برنامه که با تبلیغ های گسترده و با حضور یکی از خواننده های پاپ و مشهور کشور برگزار شد حواشی مختلفی داشت.

جشن شب گذشته که به نوعی با حضور خواننده ی پاپ تبدیل به کنسرت زنده هم شده بود متاسفانه با رقاصی و کشف حجاب عده ای نیز همراه شد.

بدون شک مخالف با کنسرت در مشهد هیچگاه به خاطر اصل برگزاری کنسرت و اجرای موسیقی نبوده و بارها تاکید شده است که مشکل حواشی اطراف برپایی کنسرت ها است که مسئولین نظارتی با بی توجهی به این موضوع دیشب مشهد را دچار یک فاجعه ی بزرگ فرهنگی کردند.

با این حال سوال اینجاست که چه کسانی می خواهند از مشهد تقدس زدایی کنند، هیچ کجای کشور کنسرتی به صورت رایگان برگزار نمی شود اما چگونه در این شهر شب گذشته به صورت رایگان کنسرتی برگزار می شود؟! و عده ی زیادی از جوانان و نوجوانان با تحریک احساسات بازیچه دست سیاسی بازی عده ای قرار می گیرند؟!

تصاویر و فیلم های منتشر شده از جشن شب گذشته ی برج سلمان مشهد این واقعیت را مشخص کرد که عده ای تلاش دارند که با برگزاری این قبیل برنامه های سخیف به کیان معنوی مشهد حمله کنند.

 


بازداشت رئیس اداره ارشاد مشهد

قاضی حیدری معاون سیاسی امنیتی دادستان مشهد در گفت و گو با میزان گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین مربوطه و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان بازداشت شدند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *