معرفی بازیگران جدید فصل سوم سریال چیزهای عجیب

[ad id='39844']

اخبار فصل سوم سریال Stranger Things

حضور دو بازیگر جدید در فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) تایید و اعلام شده است. شبکه نت‌ فلیکس اعلام کرد که کری الویس و جک بیوزی به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده‌اند. کری الویس قرار است نقش شهردار کلاین را در فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند. این شخصیت خوش قیافه، نفرت انگیز و شخصی که مسائل و اتفاقات را ساده می‌گیرد، توصیف شده است. در واقع شهردار کلاین یک سیاستمدار کلاسیک دهه ۸۰ میلادی است که بیشتر به تصویر خودش در جامعه و در بین مردم اهمیت می‌دهد تا اینکه به مسائل این شهر کوچک توجه داشته باشد. جک بیوزی نیز نقش شخصیتی به‌نام بروس را بر عهده دارد که یک روزنامه‌نگار در روزنامه هاوکینز پست است.

بروس اخلاق بحث برانگیز و حس شوخ طبع بیمار گونه‌ای دارد. کری الویس بیشتر برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون سریال The Art of More، فیلم Saw (اره)، فیلم Robin Hood: Men in Tights و فیلم The Princess Bride (عروس شاهزاده) شناخته شده است. همچنین جک بیوزی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم Enemy of the State (دشمن ملت)، فیلم Starship Troopers (سربازان سفینه) و دو قسمت از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، بیوزی در فیلم The Predator (درنده) نیز حضور دارد. علاوه بر الویس و بیوزی، در ماه گذشته، شبکه Netflix از اضافه شدن مایا هاوک به جمع بازیگران فصل سوم سریال Stranger Things خبر داد.

ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هارنیگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر و پل رایزر در نقش سم اوونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

آذر سال گذشته، شبکه نتفلیکس سریال Stranger Things را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things به‌زودی آغاز خواهد شد. مانند دو فصل گذشته، کار ساخت فصل سوم این سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. همچنین طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، دستمزد بازیگران اصلی این سریال برای فصل سوم افزایش چشمگیری داشته است.

 
منبع
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *