معرفی فصل دوم سریال آلمانی دارک شبکه نتفلیکس

[ad id='39844']

فصل دوم سریال Dark نتفلیکس

زومجی – سریال آلمانی دارک یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ بود. داستان سفر در زمان پیچیده‌ی سریال، راز و رمزهای گوناگونش و پایان‌بندی‌اش که دروازه‌ی دیگری را روی احتمالات بیشتری باز کرد باعث شد فصل اول در حالی به پایان برسد که طرفداران آرزو کنند کاش می‌توانستند بلافاصله فصل دوم را هم تماشا کنند. حالا که به این زودی‌ها خبری از فصل دوم نیست، پس هرگونه اطلاعاتی از ادامه‌ی سریال یعنی تیز شدن شاخک‌های طرفداران. ، نت‌فلیکس اولین عکس‌ها از فصل دوم سریال را منتشر کرده است.

متاسفانه از آنجایی که فیلمبرداری اولیه‌ی فصل دوم تازه از ماه ژوئن امسال (تیرماه) در اطراف برلین آغاز خواهد شد، این عکس‌ها نه به معنی نزدیک شدن هرچه سریع‌تر به فصل دوم، بلکه فقط نیم‌نگاهی زودهنگام به چیزی که در فصل دوم انتظارمان را می‌کشد است. در عکس‌های منتشر شده کاراکتر جوناس (با بازی لوییس هافمن) را می‌بینیم که در حالی که دستمالی زرد به صورت بسته تا در مقابل گرد و غبار شدید فضای اطرافش در امان باشد، در حال قدم‌زنی در روستای پسا-آخرالزمانی‌ای است که گویی ساختمان‌ها و خیابان‌هایش قربانی جنگی تمام‌عیار شده‌اند. البته که این موضوع غافلگیرکننده نیست؛ بالاخره فصل اول سریال با کلیف‌هنگری به پایان رسید که در جریان آن جوناس به خط زمانی جدیدی در سال ۲۰۵۲ نقل مکان کرد. تصاویر زیر نشان می‌دهند که شهر ویندن چند سال بعد در آینده بر اثر سلسله اتفاقاتی به خرابه‌ی متروکه‌ای تبدیل شده است. اما نکته‌ی جدید این تصاویر این است که جوناس در آن خیلی مطمئن‌تر به نظر می‌رسد. فصل اول در حالی به پایان رسید که جوناس در برخورد با شبه‌نظامیانی که ناگهان از همه طرف او را محاصره کردند شوکه شد، اما در این تصاویر او را در حالت مصمم‌تری می‌بینیم… و البته تنها. او چگونه از دست شبه‌نظامیانِ مذکور فرار کرده است و در این تصاویر در حال حرکت به سمت چه مقصدی است؟

اگرچه تاریخ پخش فصل دوم سریال Dark هنوز مشخص نشده، اما از آنجایی که پروسه‌ی تولیدش از بیست و پنجم ژوئن (۴ تیر) آغاز می‌شود، انتظار می‌رود که سریال برای بازگشت در اوایل سال ۲۰۱۹ آماده شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *