معرفی و نقد فصل دوم سریال گلو (GLOW) نتفلیکس

[ad id='39844']

فصل دوم سریال GLOW نتفلیکس

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس تریلری برای فصل ۲ سریال GLOW منتشر کرده است . این سریال کمدی ورزشی در مورد لیگ کشتی حرفه‎ای زنان می‎باشد که برای مدتی کوتاه ادامه داشت. فصل اول این سریال بسیار موفقیت آمیز بود.

فصل ۲ سریال همانند فصل اول خود، دارای ده قسمت خواهد بود. علاوه بر الیسون بری، دیگر بازیگران سریال شامل بتی گیلپین، مارک مارون، بریتنی یانگ، الن وانگ، سیدل نول، بریت بارون، جکی تون، کیمی گیتوود، ربکا جانسون، کیت نش، سونیتا مانی، کیا استیونز و گیل رنکین می‌باشد. سریال GLOW از لیگ واقعی Gorgeous Ladies of Wrestling (زنان مجلل کشتی‌گیر) الهام گرفته است که در دهه ۸۰ میلادی ظهور کرد.

این تریلر چیز زیادی در مورد داستان فصل جدید یا جزییات مربوط به آن ارائه نمی‎دهد اما سازندگان از آهنگ Maniac (مجنون) مایکل سمبلو استفاده می‎کنند تا با بازیگران سریال، یک شبه موزیک ویدیو بسازند که نتیجه نهایی نیز بسیار جالب و دیدنی است. این نحوه اعلام تاریخ پخش سریال، بسیار هوشمندانه بود و به طور کامل توانست تن و درون‎مایه سریال را به نمایش بگذارد. فصل دوم سریال درخشان در تاریخ جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ (۲۹ ژوئن ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

تمامی ۱۰ قسمت فصل اول این سریال، اوایل ماه ژوئن پخش شدند و حال با فاصله کمی، فصل دوم آن تایید شده است. سریال Glow داستان خیالی فدراسیون کشتی در دهه ۸۰ را حکایت می‌کند. این سریال توسط کارلی منچ و لیز فلاهایو ساخته و کارگردانی شده و دستیاری تولید آنها را هم جنجی کوهن برعهده داشته است. جنجی ساخت دو اثر پرطرفدار و محبوب یعنی سریال Weeds و سریال نارنجی سیاه جدید است (Orange is the New Black) را در رزومه کاری خود دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *