معرفی فیلم هوش برتر ۲۰۱۹ (Super-Intelligence)

[ad id='39844']

فیلم Super-Intelligence شرکت برادران وارنر

بیاتومگ – ملیسا مک‎کارتی قرار است در فیلم Super-Intelligence (هوش برتر) نقش‎آفرینی کند. کارگردانی این فیلم اکشن و کمدی را همسر وی، بن فالکون، برعهده دارد. مک‎کارتی که در ابتدا با حضور در سریال Mike and Molly (مایک و مالی)، توجه‏‌ها را به خود جذب کرده بود، پس از نامزدی‎اش برای کسب جایزه اسکار برای نقشش در فیلم بلاک‎باستری و کمدی Bridesmaids (ساقدوش‎ها)، حرفه بازیگری‎اش بسیار اوج گرفته است.

فیلم ساقدوش‎ها، اولین همکاری میان مک‎کارتی و کارگردان پاول فیگ بود، کسی که استعداد این بازیگر برای کمدی فیزیکی را کشف کرد. به دنبال این فیلم، این دو بار دیگر در فیلم‎های The Heat (مخمصه)، Spy (جاسوس) و Ghostbusters (شکارچیان ارواح) با یکدیگر همکاری کردند و حال، به نظر می‎رسد که مک‎کارتی قرار است بار دیگر در فیلمی این‎چنینی نقش‎آفرینی کند.

بنابر گزارش‎ها، بن فالکون قراردادی برای کارگردانی فیلم هوش برتر با بازی ملیسا مک‎کارتی امضا کرده است. مک‎کارتی در این فیلم اکشن و کمدی نقش اصلی را به تصویر خواهد کشید. گفته شده که مک‎کارتی نقش کاراکتری به نام کارول پیترز را بازی خواهد کرد. این فیلم، چهارمین همکاری مک‎کارتی و فالکون را رقم خواهد زد.

داستان فیلم هوش برتر در مورد یک مدیر اجرایی سابق می‎باشد که زمانی که توسط اولین هوش برتر دنیا برای نظارت انتخاب می‎شود، زندگی پرحرارت و در عین حال، به سرانجام نرسیده‎اش، به طور کامل تغییر می‎کند. این هوش برتر، یک هوش مصنوعی است که احتمال دارد کنترل دنیا را بدست بگیرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *