معرفی و نقد انیمیشن بتمن نینجا ۲۰۱۸ |Batman Ninja

[ad id='39844']

اگر شما هم مثل من از علاقه مندان به انیمه های ژاپنی هستید، حتما تا الان اطلاعاتی را در مورد انیمه سینمایی Batman Ninja بدست آورده اید، اما اگر هیچ اطلاعی ندارید یا دوست دارید اطلاعات کامل تری نسبت به آن داشته باشید با معرفی کامل این انیمه سینمایی جذاب، با من همراه باشید. انیمه سینمایی Batman Ninja محصول مشترک کمپانی برادران وارنر (ژاپن)

کارگردانی اثر نیز بر عهده جونپی میزوساکی است. او برای کارگردانی انیمه سریالی JoJo’s Bizarre Adventure شهرت دارد. آهنگسازی این انیمه نیز بر عهده یوگو کانو یکی از مشهورترین آهنگسازان انیمه های ژاپنی است. او پیش از این آهنگسازی انیمه های مشهوری همچون Psycho-Pass و Ajin و JoJo’s Bizarre Adventure و بسیاری دیگر را بر عهده داشته است.

خلاصه داستان انیمیشن 

: در این انیمه، شخصیت‌های منفی و شرور داستان ما خود را به شکل اربابان محلی در می‌آورند و قصد دارند کنترل و اداره سرزمین تقسیم‌شده را در دست گیرند. همانطور که انتظار می‌رود، جوکر هم قرار است رهبری این افراد متخاصم را در دست گیرد. از آنجایی که سلاح‌های فوق پیشرفته بتمن به‌نوعی در آنجا کاربرد نداشته و بلااستفاده شده‌اند، او باید برای انجام ماموریتش به دوستان خود از جمله کت وومن و اعضای خانواده Bat-family کمک بگیرد. این تیم قهرمانی که برای این ماموریت به گذشته رفته‌اند، سعی دارند نظم و کنترل را دوباره به آن منطقه بازگردانده و بعد از انجام کارشان دوباره به زمان حال و شهر گاتهام بازگردند.

اخبار انیمیشن بتمن نینجا Batman Ninja 2018

  • انیمیشن قرار است تعداد زیادی از شخصیت‌های نامدار دنیای کمیک‌های بتمن را دور یکدیگر جمع کند.
  • البته قهرمان واقعی تیم سازنده‌ی ۲۰۱۸ Batman Ninja کسی نیست جز طراح و سازنده معروف انیمیشن یعنی تاکاشی اوکازاکی ژاپنی.
  • هارلی کوئین، جوکر و حتی آلفرد در این انیمیشن به شکلی و ظاهر جدیدی طراحی شده‌اند و به فیلم و بیننده حس و حالی تازه داده اند.

زمان اکران

انیمه بتمن نینجا قرار است در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۸ (۴ اردیبشهت) بصورت دیجیتالی منتشر شود. همچنین قرار است نسخه ۴K این انیمه در تابستان برای دانلود در دسترس قرار بگیرد.

 

تصاویر انیمیشن

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *