نقد بررسی فصل دوم سریال وست ورلد Westworld

[ad id='39844']

سریال Westworld شبکه hbo

 

دیوید ویگند | سان فرانسیسکو کرونیکل

۱۰۰ از ۱۰۰

در نیمه ابتدایی فصل دوم سریال وست ورلد، صحنه‌های اکشن و البته خشن بسیار زیادی وجود دارد. با این حال، چیزی که در این میان به طولانی بودن این مجموعه تلویزیونی قدرت اعطا می‌کند، سبک متافیزیکی خاصی است که دارد؛ یعنی همان بررسی معنی و تعریف دقیقی که از وجود و موجودیت انسان شکل گرفته است.

کریستن بالدوین | اینترتینمنت ویکلی

۹۱ از ۱۰۰

سریال Westworld به گونه‌ای است که برای افرادی که تماشای سریال‌های با سبک دیگری را ترجیح می‌دهند هم جذابیت دارد. جابه‌جایی دوربین بین آسمان بزرگ و زیبا، بسیار باشکوه است! در این سریال، خشونت بی‌پایان اما کاملا خلاقانه‌ای وجود دارد! درباره هنرنمایی بازیگران هم که هیچ چیز نمی‌توان گفت؛ تمامی آنها به‌خصوص ایوان ریچل وود، بازیِ یکپارچه و بسیار زیبایی دارند.

جوزف فالکون | وی گات دیس کاورد

۸۰ از ۱۰۰

موارد بسیار زیادی در فصل دوم این سریال فوق‌العاده محبوب مرموز، هیجان‌انگیز و علمی تخیلی شبکه HBO تغییر کرده است، اما همین انتخاب بازیگران و تیم هنرمندان آن، هنوز هم یکی از دارایی‌های بسیار باارزش مجموعه به حساب می‌آید؛ به‌خصوص که در این فصل ایوان ریچل وود و هنرمند تازه‌وارد داستان یعنی پیتر مولان، بازیگر فیلم Sunset Song (آهنگ غروب آفتاب) بسیار بیشتر از بقیه به چشم می‌آیند.

تیم گودمن | هالیوود ریپورتر

۸۰ از ۱۰۰

هیچوقت و به هیچ طریقی این موضوع منطقی به نظر نمی‌رسد که سریال وست ورلد خسته‌کننده شده باشد، ایده‌های سازندگان آن برای ادامه این مجموعه تمام شده باشد یا حتی به نوعی تبدیل به یک مجموعه تکراری و اضافه بشود. برعکس، این سریال احتمالات خیلی جالبی را پیشنهاد می‌دهد و خود او به طرز فوق‌العاده سرگرم‌کننده و جذابی آنها را دنبال می‌کند و به بیننده نمایش می‌دهد.

مارین ریان | ورایتی

۷۰ از ۱۰۰

خبر خوبی که من می‌توانم به شما بگویم این است که بسیاری از مشکلات ساختاری و جزئی که در فصل اول این مجموعه وجود داشت، در فصل جدید برطرف شده و تا حدی هم بهبود یافته است. سیستم عملیاتی درون این مجموعه بهبود یافته است، اما هنوز هم در برخی موارد ضعف‌ها و مشکل‌هایی به چشم می‌خورد.

الن سپینوال | آپروکس

۷۰ از ۱۰۰

هنوز هم نمی‌توان سریال وست ورلد را یک مجموعه فوق‌العاده خوب و بی‌نقص معرفی کرد، اما نسبت به دیگر سریال‌هایی که در این دوره پخش می‌شود، این مجموعه بسیار سرگرم‌کننده‌تر است.

ویلا پاسکین | اسلات

۵۰ از ۱۰۰

زمانی که شخصیت مِیو میلی در صحنه وجود دارد، داستان خیلی سرگرم‌کننده می‌شود. او فردی خودخواه، تودار و نسبتا مخرب است و ما بینندگان را به مکان‌هایی جدید و تا حدودی خشن می‌برد. زمانی که داستان سریال درباره این شخصیت است، زمان خیلی زود سپری می‌شود که خب این موضوع کاملا منطقی است.

لازم به ذکر است که فصل دوم سریال Westworld تا به این لحظه توانسته رتبه نوزدهم در لیست بهترین فصل مجموعه‌های تلویزیونی سال ۲۰۱۸ را از آن خود کند. همچنین در پایان و به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت که فصل دوم سریال وست ورلد نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را تجربه‌ای جذاب و نسبتا بی‌نقص بدانیم. به‌علاوه به نظر می‌رسد که با فصل نسبتا خوب و زیبایی رو‌به‌رو هستیم که به احتمال زیاد جمع کثیری از طرفداران آثار تلویزیونی و بینندگان اینگونه کارها، از آن راضی خواهند بود…

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *