محمد طاهری هکر اپلیکیشن قرعه کشی برنامه نود

[ad id='39844']
هکر مشهدی نتایج پیش بینی عادل فردوسی‌پور در اپ ۹۰ را تغییر داد تا ثابت کند اپ نود مشکل امنیتی دارد و قابل نفوذ است! مصاحبه ما با صدرنشین مسابقه پیش‌بینی برنامه نود، بازتاب جالبی داشت. مهدی اخباری که در حال حاضر به همراه مرتضی سلحشور صدرنشین مسابقه پیش‌بینی نود است، در گفت‌وگو با ما شائبه‌ای را مطرح کرد که شنیدنی بود: «چند هفته‌ای امتیازهای من و نفر دوم مثل هم شد و همین باعث شد تا من بارها با برنامه نود تماس بگیرم تا خیالم راحت شود ولی تماس‌های من به جایی نرسید و نتوانستم فردوسی‌پور یا دیگر عوامل برنامه نود را پیدا کنم.»
پس از مطرح شدن این شائبه، مسایل دیگری مطرح شد که مهم‌ترین آن تماس شخصی به نام محمد طاهری با روزنامه گل بود. هرچند که محمد طاهری تلاش می‌کرد تا خیلی در تیررس قرار نگیرد و حرفی نزند ولی بالاخره تلاش‌های ما و صداقت طاهری نتیجه داد و متوجه شدیم که او با توجه به مهارت‌هایی که دارد، می‌تواند به راحتی وارد اپلیکیشن برنامه نود شود. طاهری که حتی اعلام آمادگی کرد تا به برنامه نود برای امنیت اپلیکیشن کمک کند، خیلی راحت خودش را به ما ثابت کرد. او شماره تلفن همکاران ما را پرسید و خیلی زود جایگاه، رتبه و حتی اسم آنها در این پیش‌بینی را به ما اعلام کرد. هکر ماجرای ما برای اینکه خودش را ثابت کند، ویدیویی را برای‌مان ارسال کرد که حائز نکته‌های جالبی بود. در یک مرحله طاهری امتیازهای خود عادل را دست‌کاری کرده بود و عادل با تعجب در مورد امتیازهایش صحبت می‌کرد.
مورد بعدی جالب‌تر بود… محمد طاهری نامش را به جای نفر دوم جدول قرار داده بود و فردوسی‌پور هم با نشان دادن جدول و اعلام نام جناب هکر، به طور ناخواسته نام او را در برنامه‌اش مطرح کرد. نکته جالب دیگر در مورد هکر با انصاف برنامه نود این بود که او ضمن دسترسی به اپلیکیشن نود، نه‌تنها دخل و تصرفی در آن ایجاد نکرد، بلکه کوشید تا با شماره‌ای که از فردوسی‌پور در سیستم ثبت‌شده تماس بگیرد و مشکلات اپلیکیشن را به او بگوید ولی عادل هرگز تماس‌های هکر را جواب نداد. نفر سوم این ماجرا کسی نبود جز مرتضی سلحشور که در حال حاضر همراه اخباری در صدر جدول است
 سلحشور که ضمن رد هرگونه ارتباط خاصی، همانطور که طاهری می‌گفت خودش را یک شخصیت حقیقی معرفی کرد. مرتضی که در اهواز به‌سر می‌برد، از تشکیل گروه تلگرامی توسط طاهری گفت: «اولش کسی باور نمی‌کرد که او به همه اطلاعات دسترسی داشته باشد ولی او یک گروه تلگرامی درست کرد، ما را در گروه عضو کرد و بعد خودش را اثبات کرد. طاهری تنها خواسته‌ای که داشت این بود که عادل را پیدا کنیم و به او بگوییم که اپلیکیشن مشکل دارد.»
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *