بررسی عطر زن باران بهاره رهنما

[ad id='39844']

ادکلن برند زن باران بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از سلبریتی های محبوب و دوست داشتنی ایرانی اقدام به تولید عطری به نام زن باران کرده است. در این مراسم بهاره رهنما با ذکر بسم الله الرحمن الرحیم کیک مراسم را با دست همسرش برش می زند و از خدا می خواهد که بتواند در آینده عطرهای بیشتری را تولید کند. در این مراسم بسیار باشکوه از جمع زیادی از بازیگران و هنرمندان دعوت شده بود و همگی با حضور گرمشان مراسم پرشوری را برای خانم رهنما رقم زدند.

بازیگرانی همچون نفیسه روشن، کمند امیرسلیمانی، لیندا کیانی، پوری بنایی و… به همراه همسر بهاره رهنما در رونمایی عطر “زن باران” حضور داشتند.

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرامش نوشت:

همسرم ممنونم که در شروع اولین اردیبهشت مشترکمان به قول عاشقانه‌ات عمل کردی و بالاخره عطر “زن باران” بعد ماه ها تلاش های بی وقفه تو و تیمت در یک عصر بارانی زیبا متولد شد، از همه همکاران و عزیزانی که در این عصر بارانی حضورشان شکوه مراسممان شد، بینهایت قدردان و تشکر ویژه از زن سالار و قدر سینمای ایران ”پوری بنایی” که افتخار دادند و عطر زن باران بوسیله ایشان رونمایی شد، زنی که سال هاست جلوی دوربین نیست اما با فعالیت های خیریه و تجاری درجه یک همواره جزو مهمترین و محبوب ترین زنان ایران بوده و هست! به زودی اطلاعات بیشتری از شش رایحه مردانه و زنانه این برند در اختیارتان خواهم گذاشت

 

مصاحبه با بهاره رهنما درباره برند عطرش

 اسم عطرتان چیست و ساخت کدام کمپانی است؟

کریستین دو سولویه که یکی از سازندگان عطر دیور است، ساخت برند سلتون را به عهده گرفته است؛ برند عطر و ادکلنی است که به نام من تولید می‌شود و از آن رونمایی کردیم. این عطر و ادکلن‌ها در ۶ رایحه برای سنین مختلف و ساخت فرانسه و شیشه‌های آن متعلق به کشور ایتالیا است.

این عطر و ادکلن‌ها از چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

از ماه آینده فروش به صورت اینترنتی و احتمالا در برخی از عطر و ادکلن‌فروشی‌های معتبر سطح تهران و شهرستان‌ها شروع و توزیع می‌شود؛ البته ما فروش شبکه‌ای و اینترنتی را در نظر داریم. به همین جهت ابتدا محصولات خود را با فروش اینترنتی آغاز می‌کنیم؛ سپس تصمیم می‌گیریم بنا بر سیاست‌های شرکت آیا فروش در شعبه‌های عطر و ادکلن‌فروشی داشته باشیم یا نه! البته در حال حاضر با تقاضای بسیاری از مغازه‌های معتبر عطر و ادکلن مواجه شده‌ایم و در دست بررسی است.

 می‌دانستید قبل از شما هم افرادی بودند که عطر‌هایی به نام خودشان داشتندو در این زمینه موفق بوده‌اند؟

این اقدام برای اولین‌بار است که در کشور ما به این گستردگی رخ می‌دهد که  عطر و ادکلنی به نام سلبریتی خاص تولید می‌شود. در دنیا تعداد زیادی از  آرتیست‌های ‌هالیوود و سینمای اروپا از نام خود  در عطرها استفاده می‌کنند. عطر من ساخت کشور فرانسه و در ۶ رایحه مختلف است. البته قبل از من خانم لیلا حاتمی عزیز از عطر خود رونمایی کردند که ساخت کشور فرانسه است و از قیمت نسبتا بالایی دارد. قیمت عطر و ادکلن سلتون قیمت متوسطی دارد با وجود این‌که عطر فرانسه است اما سعی کردیم قیمت‌گذاری به گونه‌ای باشد که طبقه متوسط هم امکان خرید این عطر را داشته باشد. در مورد موفقیت این کار هم نمی‌توان از الان چیزی گفت چون تنها پیش از من عطر خانم لیلا حاتمی آن هم در فرانسه موجود بوده و قیمتی بالای یک‌میلیون تومان دارد و کمی متفاوت از قضیه ما به نظر می‌رسد.

 در بخشی از لایو اینستاگرام  گفتید قولی که همسرتان به شما داده؛ اصلا استارت این کار از کجا خورد؟ چه شد که چنین قولی را داد؟

از آنجا که به مهریه اعتقاد ندارم و معتقدم که دختر ایرانی باید ۵ حق مربوط به طلاق را داشته باشد، مهریه به معنای عرف نخواستم. برای همین همسرم گفتند دوست دارم از کاری که بلدم برای تو به یادگاری بگذارم و آن عطری با نام تو است. آن موقع مخالفت کردم، زیرا کار بسیار سختی بود؛ به ‌طوری‌که یک شرکت فرانسوی ۵‌ سال پیش در ایران سعی کرد چنین اقدامی کند ولی موفق نشد اما همسرم بر کار خود پافشاری کرد و موفق شد.

تصاویر مراسم

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «بررسی عطر زن باران بهاره رهنما»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *