تلاش استقلال و پرسپولیس برای جذب علی قلی‌‌زاده

[ad id='39844']

نقل و انتقالبات لیگ ۹۷-۹۸

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر جذب علی قلی‌‌زاده ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا با هم رقابت پنهانی را آغاز کرده‌اند. البته علی دایی سرمربی سرخپوشان نیز بارها اعلام کرده قلی‌‌زاده قطعاً در سایپا می‌ماند و این در حالی است که همین بازیکن در برنامه ۹۰ به صورت رسمی گفت: «فصل آینده اصلاً در ایران نیستم و می‌خواهم در فوتبال اروپا توپ بزنم.»

با این حال، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب قلی‌‌زاده هستند. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها حتی حق جذب بازیکن در تابستان پیش‌ رو را هم ندارند! اما مدیران باشگاه استقلال اعتقاد دارند قلی‌‌زاده از کودکی استقلالی بوده و همیشه دوست داشته به استقلال بیاید. حالا معلوم نیست آنها از کدام کانال، این اطلاعات را به دست ‌آورده‌اند اما موضوع را حسابی جدی گرفته‌اند تا هر طور شده، این بازیکن را به لیست خود اضافه کنند. موضوع استقلالی یا پرسپولیسی بودن علی در دوران کودکی، از کامنت‌هایی که زیر پست اینستاگرامی یکی از مدیران باشگاه استقلال نوشته شد، به کل جامعه فوتبال ایران در دنیای مجازی تعمیم یافت و دعوا کلاً سر این است که قلی‌‌زاده بالاخره از کودکی، طرفدار کدام تیم بوده است.

بد نیست بدانید چند روز قبل، مدیربرنامه‌های این بازیکن به ما گفته بود: «علی از جام جهانی‌ برگردد، مستقیماً به اروپا می‌رود.» 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *