معرفی فیلم گذر از هرج و مرج ۲۰۱۹(Chaos Walking) با بازی تام هالند و دیزی ریدلی

[ad id='39844']

فیلم Chaos Walking 2019

تام هلند و دیزی ریدلی نقش های اصلی فیلم را ایفا می کنند، مد میکلسون نیز به عنوان شخصیت منفی فیلم به نام شهردار پرنتیس می باشد و به تازگی نیز اعلام شده که نیک جوناس نقش پسر حسود شهردار به نام دیوی را ایفا خواهد کرد. سری کتاب های گذر از هرج و مرج، در دنیای آینده ای دور قرار دارد که در آن تمام زنان ناپدید شده اند و همه چیز های زنده می توانند از طریق تصاویر و صدا هایی به نام “نویز” افکار یکدیگر را تجربه کنند. ریدلی این تصویر را در شبکه اجتماعی خودش به اشتراک گذاشته است که خودش را به همراه تام هولند و همانند دو نفر ژنده پوش از آینده نشان می دهد که در میان ماجراجویی ای در صحرا می باشند.

در فیلم Chaos Walking هالند قرار است نقش پسر جوانی به نام تاد را بازی کند. او پس از اینکه متوجه می‌شود برای فرار از زادگاه خود هیچ راه انتخاب دیگری ندارد با دختری به نام وایولا اید با بازی ریدلی، هم‌مسیر می‌شود؛ اما سگ او به مراتب قابل اعتمادتر از این دختر است. هالند مرد عنکبوتی جدید دنیای سینما است و اخیرا در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز برای بازی در نقش مرد عنکبوتی بازخواهد گشت.

ریدلی نیز بیشتر برای بازی در نقش ری در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد) شناخته شده و قرار است در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز برای بازی در نقش ری بازگردد. او همچنین در فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. همچنین چارلی کافمن، نویسنده فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)، به همراه جیمی لیندن، نویسنده فیلم‌هایی چون We Are Marshall و هیولای پول (Money Monster)، روی فیلمنامه فیلم Chaos Walking کار خواهد کرد.

فیلم Chaos Walking قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده چارلی کافمن، نویسنده فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)، به همراه جیمی لیندن، نویسنده فیلم‌هایی چون We Are Marshall و هیولای پول (Money Monster)، بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *