ساخت سری دوم سریال شبهای برره در سال ۹۷

[ad id='39844']

مهران مدیری شبهای برره ۲ را می سازد

ایده تازه مهران مدیری: ساخت قسمت دوم یکی از سریال های پرطرفدارش/این سریال به تهیه کنندگی مصطفی احمدی ساخته می شود و وضعیت تولیدش تا یکی دو هفته آینده با بازگشت مهران مدیری مشخص خواهد شد

این کارگردان و بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون که پیش از این «ساعت خوش»، «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «مرد هزارچهره»، «مرد دوهزار چهره» و «جایزه بزرگ» را برای تلویزیون در قالب مجموعه‌های ۱۳ تا ۱۰۰ قسمتی ساخته بود و در سال ۲۰۰۹ به انتخاب مجله نیوزویک، یکی از بیست مرد قدرتمند ایران شناخته شده بود، حال زمینه بازگشتش را به روزهای اوج فراهم می‌بیند و البته این فرصتی دوباره برای احیای کمدی‌های تلویزیونی شبانه است که در سال‌های اخیر کم فروغ بوده است.

این مجموعه که پیش تولیدش نیز آغاز شده و ظاهراً قرار است سریالی ۱۵۰ قسمتی باشد، از آن با عنوان مجموعه «شب‌های برره ۲» در برخی رسانه‌ها یاد شده و به رغم آنکه پیمان قاسم خانی به سرپرستی نویسندگانش ذکر شده بود، او حضور در این پروژه را به واسطه سفارش‌های روی میز کاری‌اش نپذیرفته و در حد مشاوره، حاضر به همکاری شده تا احتمالاً سناریو توسط خشایار الوند، امیر مهدی ژوله و محراب قاسم خانی نوشته شود.

شب‌های برره، یکی از مجموعه‌ کمدی‌های موفق شبکه سوم سیما بود که از دوم مهر ۱۳۸۴ تا هجده بهمن‌‌ همان سال پخش شد و به یکباره پایان یافت و مجموعه‌های دیگری پس از این توسط مدیری ساخته شد. این مجموعه روایتی از شخصی درباره کیانوش استقرار‌زاده، سردبیر یک روزنامه دهه ۲۰ بود که با نوشتن مقاله‌ای انتقادی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود و در بین راه توسط یک مار (نشیمن گز) گزیده می‌شود. شیرفرهاد، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد و او در این ده ماندگار می‌شود و سلسله اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که بسترساز ادامه این مجموعه طنز شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *