معرفی و نقد انیمیشن اسمال فوت (پا کوچولو) شرکت برادران وارنر

[ad id='39844']

انیمیشن Smallfoot 2018 برادران وارنر

خلاصه داستان انیمیشن  : پا کوچولو انیمیشنی خانوادگی و البته در ژانر کمدی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی جانسون ریسیگ در موسسه فیلم سازی برادران وارنر ساخته شده است. یک موجود افسانه‌ای که در کوه‌های هیمالیا زندگی میکند به نام یتی بلاخره به این باور میرسد که موجوداتی زیرکی بنام انسان، واقعا وجود دارند

انیمیشن Smallfoot با موسیقی اورجینال و حضور ستارگان متعدد، داستانی برای تمام سنین است که در آن داستان و افسانه پاگنده در دنیای وارونه به پاکوچک تبدیل می‌شود. این انیمیشن داستان یک یتی را روایت می‌کند به دنبال چیزی است که فکر می‌کند وجود خارجی ندارد و این چیز یک انسان است. طبق افسانه‌های یتی‌ها، اگر یک یتی بتواند پاکوچک (انسان) پیدا کند، او مشهور می‌شود و شانس این را دارد که دختر رویاهای خود را به‌دست آورد. این یتی ساده و جوان همچنین متوجه می‌شود که دنیا بسیار بزرگ‌تر از روستای کوچک جامعه یتی‌ها در کوهستان برفی است و انیمیشن Smallfoot یک داستان غم انگیز در مورد دوستی، شجاعت و شادی را روایت می‌کند.

چنینگ تیتوم در نقش میگو (یتی)، جیمز کوردن در نقش پرسی (انسان یا پاکوچک)، لبران جیمز در نقش جیوانجی (یتی)، زندیا در نقش میچی (یتی)، کامن در نقش استونکیپر (یتی)، جینا رادریگز در نقش کلکا (یتی)، دنی دویتو در نقش درگل (یتی)، یارا شهیدی در نقش برندا (انسان)، الی هنری در نقش فلیم (یتی) و جیمی تاترو در نقش تورپ (یتی)، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Smallfoot حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Smallfoot برای اکران در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

 

تصاویر انیمیشن

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و نقد انیمیشن اسمال فوت (پا کوچولو) شرکت برادران وارنر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *