توهین برانکو به داور بازی پرسپولیس با ذوب آهن

[ad id='39844']

اظهارنظر تند برانکو علیه داوری

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از بازی ذوب‌آهن به سالن کنفرانس نرفت و یک روز بعد از بازی گفت: «نمیخواستم با حضورم به سیرکی که راه افتاده بود، مشروعیت بدهم.» البته او به انتقاد شدید از داوری هم پرداخت و خیلی زود در برنامه ۹۰ مشخص شد ناراحتی او کاملاً درست بوده، چراکه حسینی بهترین بازیکن زمین و ذوب‌آهن که دو گل ساخت، باید نیمه اول از زمین مسابقه اخراج میشد.

با این وجود احکام قضایی میگویند حتی در چنین شرایطی نباید مربیان و بازیکنان مصاحبه‌های تند انجام بدهند و زیاد اتفاق افتاده به همین خاطر آنها را محروم کرده‌اند. وقتی دیروز با یکی از مسئولان استقلال هم حرف میزدیم، لابه‌لای صحبت‌هایش به مصاحبه برانکو اشاره کرد و گفت: «دیدید درباره جپاروف ما چه جوی انداخت؟ این بازیکن را داشتند سه جلسه محروم میکردند و چون اعتراض کردیم، به یک جلسه رسید. الان هم ایشان چنین مصاحبه‌ای کرده است. شک نکنید اگر شفر یا یک استقلالی این‌طور صحبت میکردند، محروم میشدند.»

این مقام استقلالی ادامه داد: «شما نگاه کنید جرایمی که امسال برای ما در نظر گرفته شد، چقدر سنگین بود. بارها و بارها ما را جریمه کردند و حتی یکی از مسئولان تیم به خاطر یک مصاحبه عادی ۱۰ میلیون از سوی کمیته انضباطی جریمه شد. اگر جرایمی را که این کمیته در طول فصل برای استقلال در نظر گرفته جمع بزنید، رقم چیزی حدود ۵۰۰ میلیون میشود. بعد از هر مسابقه استقلال را جریمه کرده‌اند.»

البته استقلالیها هم شاید میتوانستند مثل برانکو به بازی پرسپولیس و ذوب اعتراض کنند چراکه در این بازی اشتباهات داوری باعث شد تا تیم قلعه‌نویی یک گام بلند برای نایب‌قهرمانی بردارد و حالا آنها در هفته آخر تیم سقوط کرده نفت تهران را ببرند، نایب‌قهرمان میشوند و سهمیه آسیا را میگیرند. آن مسئول استقلالی اما گفت: «چند باری که اعتراض کردیم به کجا رسید؟ ۱۰ میلیون ۱۰ میلیون جریمه‌مان کردند. این بار هم چیزی میگفتیم، جریمه میشدیم. از سویی ما ان‌شاءا… قهرمان جام‌حذفی میشویم و سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان را میگیریم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *