متلک باران کوثری به رائفی پور : شما ادا دربیاور

[ad id='39844']

حمله سلبریتبی ها به اظهار نظر نسنجیده استاد رائفی پور

خبرآنلاین: شاید در میان همه پاسخ‌هایی که رائفی‌پور پس از انتشار کلیپ حرف‌هایش درباره مهدوی کیا و کریم باقری شنیده ، این یکی از همه کوبنده تر باشد!

بی تردید برای امثال رائفی‌پور و دیگر تندروهای طیف مخالف دولت یکی مثل باران کوثری از همه منفور تر است. در میان سلبریتی ها، این هنرپیشه سرشناس که دختر رخشان بنی اعتماد دوست داشتنی و آقا جهان کوثری است، بیش از همه اظهارنظرهای تند و افراطی سیاسی با مواضع پررنگ اصلاح طلبی می کند و این یکی را خیلی سخت بر می تابند و مدام او در این زمینه چالش های سیاسی دارد.

باران کوثری هم قطعا کسی نیست که به این سادگی از کنار مسائل مهم سیاسی و اجتماعی چون چالش حرف های رائفی پور درباره مهدوی کیا و آقا کریم بگذرد. او در اینستاگرام منتسب هب خود که احتمالا از سوی ادمینی اداره می شود ، به این مسئله واکنشی متفاوت نشان داده است. او مسئله حمایت از کالای ملی که مهمترین مسئله سال کشور است را پیش کشیده و نوشته :«حتما برای کسانی که جز منفعت خود . اقلیت اطرافشون چیزی رو نمی بینن درک اینکه امثال مهدوی کیا و باقری با تبلیغ کالای ایرانی با توجه به کلی پیشنهاد خارجی یا با تاسیس آکادمی کیا برای پرورش فوتبالیست های با استعداد ایرانی ، چه خدمت بزرگی به کشورشن می کنن؛ خیلی کار دشواری است!»

او ادامه داده است:«اگر بنا به مصرف کالای داخلی و رونق تولید داخلی یه کاش این خوشمزگی ها رو نکنین. مهدوی کیا و باقری سال هاست که برای مردم اثبات شدن . بذار مهدوی کیا دوغش رو تبلیغ کنه و شما هم ادا در بیار ! هر کس به کار خویش!…»

پاسخ این سلبریتی جوان حساسیت برانگیز درست از منظری است که باید برایش کیا و باقری را تحسین کرد. شیوه ای از فرهنگ سازی برای استفاده از تولید داخلی که باید سرلوحه همه سلبریتی های مسئول به پیشرفت کشورمان باشد. باید دید واکنش رائفی پور و دوستان به این موضع گیری چه خواهد بود!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *