خلاصه داستان فصل دوم سریال ۱۳ دلیل برای اینکه

[ad id='39844']

 

فصل اول سریال سیزده دلیل برای اینکه که اوایل سال گذشته میلادی پخش شد، به یک سریال پر مخاطب و جنجالی تبدیل شد. به تصویر کشیدن مسائلی همچون قلدری، خودکشی و تجاوز جنسی در این سریال به دید برخی از افراد حرکتی انقلابی و به دید برخی دیگر نیز حرکتی مزاحم و گیج‌کننده بود. فصل اول سریال که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی آشر می‌باشد، بر روی هانا بیکر (کاترین لانگفورد)، یک دانش آموز دبیرستانی تمرکز می‌کند که خود را می‌کشد و نوارهایی را از خود به جا می‌گذارد که به تفصیل، دلایل و کسانی که به دید او مسئول آسیب زدن به او بودند را توضیح داده است.

در پایان فصل اول، داستان هانا بیکر (حداقل از دیدگاه خودش) به پایان رسید، که همه فرض را بر این گذاشتن که شاید این یک سریال محدود می‌باشد. این موضوع بسیاری را شوکه کرد و از آنجا که کل داستان رمان در همان فصل اول بازگو شده بود، اکثرا بر این باور بودند که سریال فصل دومی نخواهد داشت. ولی ظاهرا عموم شکست خوردند و نویسنده ها راهی را پیدا کردند تا با نقطه نظر دیگری، داستان را ادامه بدهند.

فصل اول سریال برای پیش بردن داستان، بر روی مجموعه نوار کاست‌هایی تکیه کرده بود و حال، فصل دوم به عکس‌‌ها تکیه می‌کند، عکس‌هایی که راز خطرناکی را آشکار می‎نماید و در همین حین، کاراکترهای مختلف به دنبال آن هستند تا حقیقت پشت مرگ هانا بیکر را آشکار یا پنهان نمایند. فصل دوم  سریال سیزده دلیل برای اینکه قرار است روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۸ می ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

 

برای دانلود تیزر بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

 
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *