معرفی فیلم ۳۵۵

[ad id='39844']

فیلم جاسوسی، هیجان‎انگیز و تماما زنانه ۳۵۵

چندین بازیگر مطرح و مشهور هالیوودی برای نقش‎آفرینی در کنار جسیکا چستین، به جمع بازیگران فیلم جاسوسی، هیجان‎انگیز و تماما زنانه ۳۵۵ پیوستند. ایده این فیلم در ابتدا به ذهن جسیکا چستین خطور کرده و در حالی که در حال فیلمبرداری فیلم پیش‎روی مردان ایکس، فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس) در کنار کارگردان و نویسنده سایمون کینبرگ بوده، این ایده را با او مطرح کرده است.

از آن زمان، کینبرگ برای کارگردانی فیلم ۳۵۵ به توافق رسیده و در عرضه فیلم به تولیدکنندگان و خریداران در جشنواره بین‎المللی کن به چستین کمک خواهد کرد. با اینکه کارگردانی فیلم ۳۵۵ در دستان سایمون کینبرگ می‎باشد اما فیلمنامه آن را قرار است ترسا ربک (Smash) قلم بزند و با حضور زنانی از سراسر دنیا خواهد بود.

گزارش شده که اکنون بازیگران فیلم ۳۵۵، علاوه بر جسیکا چستین، شامل برندگان جایزه اسکار، لوپیتا نیونگو، پنه‎لوپه کروز و ماریون کوتیارد و همچنین فن بینگ‎بینگ (X-Men: Days of Future Past) می‎باشد. کینبرگ همچنین در مصاحبه‌ای اظهار داشته که امیدوار است که فیلم ۳۵۵ به اندازه‎ای موفقیت‎آمیز باشد که مجموعه فیلم‎هایی از آن ساخته شود.

داستان فیلم ۳۵۵ در مورد گروهی از ماموران زن از سازمان‎هایی در سراسر دنیا می‎باشد که با یکدیگر همکاری می‎کنند تا جلوی گروه مخفی جنایتکاری را از دست یافتن به سلاحی بگیرند که قادر است هرج‎ومرجی به وسعت جهانی ایجاد نماید. جسیکا چستین گفته که عنوان “۳۵۵” برای این فیلم از مکالمه‎ای نشات گرفته که او با مشاور سازمان سیا در فیلم Zero Dark Thirty (سی دقیقه بامداد) داشته است. آنها به او توضیح دادند که “مامور ۳۵۵” نام مستعاری است که به یک زن جاسوس مشهور در جنگ انقلاب آمریکا داده شده و از آن زمان، از آن به عنوان اصطلاحی عمومی برای تمام جاسوسان زن استفاده می‎شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *