بیوگرافی و تصاویر مجید افشاری کمدین ایرانی

[ad id='39844']

با مجید افشاری آشنا شوید

متولد تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندس مکانیک از دانشگاه آزاد است. وی که در مقطع فوق لیسانس (گرایش حرارت و سیالات) تحصیل کرده است به صورت تخصصی در خصوص تبدیل انرژی فعالیت کرده است. مجید افشاری دوره دبیرستان خود را مجتمع آموزشی علامه امینی گذرانده است. مجید افشاری در مستند خود در برنامه خندوانه گفت : از وقتی پدرم (حاج حسن افشاری) را از دست دادم دیگر از چیزی در زندگیم ناراحت نشدم چون این بدترین اتفاق ممکن در زندگی من بود.

مجید افشاری که به هدف آشنایی با کارگردانان سینما و امکان راهیابی به سینمای ایران پیشتر به باشگاه خبرنگاران جوان پیوسته بود، کارهای گزارشگری و مصاحبه نیز انجام داده است اما معتقد است در کار خبرنگاری موفق نبوده و آدم این کار نبوده است.

مجید افشاری هم مانند دیگر شرکت کنندگانی که به این مرحله از خنداننده شو راه یافتند با ارسال ویدئو در بین ۱۰۰ نفر منتخب قرار گرفته و سپس در جمع ۲۰ نفر پذیرفته شد.

مجید افشاری به عنوان استندآپ کمدین در مرحله نیمه نهایی با سیده مریم کشفی رقابت کرد.

گرایش مکانیک در حرارت و سیالات

این رشته در به کاربردن علوم و تکنولوژی مربوط جهت طرح و محاسبه اجزاء سیستمهایی که اساس کار آنها مبتنی بر تبدیل انرژی ، انتقال حرارت و جرم است به متخصصان کارآیی لازم را می‌دهد و آنها را جهت فعالیت در صنایع مختلف مکانیک در رشته حرارت و سیالات (نظیر مولدهای حرارتی، انتقال سیال نیروگاههای آبی، موتورهای احتراقی و … ) آماده می‌سازد.

فارغ‌التحصیلان این دوره قادر به طراحی و محاسبه اجزا و سیستمها در بخشهای عمده‌ای از صنایع نظیر صنایع خودروسازی ، نیروگاههای حرارتی و آبی، صنایع غذایی، نفت، ذوب فلزات و غیره هستند. فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توانند تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در داخل یا خارج از کشور ادامه تحصیل دهند. داوطلبان این رشته باید در دروس ریاضی و فیزیک تسلط داشته و با یک زبان خارجی آشنا باشند. دروس این رشته شامل مطالبی در زمینه‌های حرارت و سیالات می‌باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *