معرفی سریال پاتریک ملروز (Patrick Melrose) با بازی بندیکت کامبربچ

[ad id='39844']

سریال Patrick Melrose

این سریال بر اساس رمانی از ادوارد سنت آیوبین Edward St. Aubyn ساخته شده است. این سریال جدید در هر یک ساعت بر روی یکی از رمان‌های پاتریک ملروز تمرکز خواهد کرد و با نشان دادن لحظات مهم پنج سال از زندگی شخصیت اصلی رمان، داستان را روایت می‌کند. این سریال ماجرای این شخصیت را از یک کودکی پر از آزار به اعتیادش به مواد مخدر و درنهایت ترک آن را نشان می‌دهد. البته تمام این سریال غمگین و تاریک نیست –همان‌طور که آنونس جدید این سریال نشان می‌دهد، سریال کاملاً هوشمندانه ساخته شده است. در حقیقت بازی و حرکات کامبربچ طنزی خاص را به این سریال اضافه کرده است.


«پاتریک ملروز» به زیبایی زندگی طبقه‌ی مرفه بریتانیا را با روایت داستان غم‌انگیز شخصیت‌های اصلی‌اش به تصویر کشیده است. شخصیت ملروز در حال دست‌وپنجه نرم کردن با آسیب‌های روحی فراوانی است. آسیب‌هایی که به خاطر حضور پدری آزاردهنده و مادری که به‌راحتی از کنار این رفتار گذشته است، شکل‌گرفته است. داستان این سریال به زیبایی از میان دهه‌ی ۶۰ میلادی جنوب فرانسه، دهه‌ی ۸۰ نیویورک و دهه‌ی ۲۰۰۰ میلادی بریتانیا می‌گذرد. «پاتریک ملروز» همانند هر سریال موفق تلویزیونی، موفق شده است غم و شادی را به زیبایی در کنار هم به تصویر بکشد.
نوشتن فیلم‌نامه‌ی اقتباسی این فیلم بر عهده‌ی نامزد دریافت جایزه‌ی بفتا BAFTA، دیوید نیکولز David Nicholls (فیلم‌نامه‌نویس «دور از اجتماع خشمگین» Far From the Madding Crowd و «یک روز» One Day) بوده است. در میان بازیگران این فیلم نام هوگو ویوینگ Hugo Weaving، جنیفر جیسن لی Jennifer Jason Leigh، آنا مادلی Anna Madeley، الیسون ویلیامز Allison Williams وبلایث دانر Blythe Danner نیز به چشم می‌خورد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *