پایان غافلیگر کننده فیلم اونجرز ۴ از دید برادران رسو

[ad id='39844']

جو و آنتونی روسو مصاحبه‌ای را در مورد فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) و پایانی که آن‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند، انجام داده‌اند. در مصاحبه با پادکست Sirius XM، از جو و آنتونی روسو سوالی در مورد پایان فیلم Avengers: Infinity War که در آن تانوس سرانجام پس از تکمیل دستکش توانست بشکن مشهور خود را بزند و باعث از بین رفتن نصف عالم هستی شود و تاثیر آن روی فیلم Avengers 4 و پایان آن، پرسیده شد.

آنتونی روسو در ابتدا گفت:

کمی سخت که است که در مورد آن، به‌خصوص در مورد پایان فیلم صحبت کنیم. 

جو روسو در ادامه گفت:

بدیهی است که تانوس یک شخصیت خبیث بسیار نیرومند است و شکست دادن تانوس هزینه بسیار بالایی خواهد داشت. ما به همکاری در دنیای سینمایی مارول تعهد و به آن اعتقاد داریم و می‌خواهیم دنیای مارول را تکان دهیم. ما پیش از این در پایان فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شاهد یک تغییر بزرگ و غیر منتظره بودیم که تاثیر زیادی را روی دنیای مارول گذاشت و در فیلم Infinity War نیز شاهد چنین موضوعی بودیم. بدیهی است که در فیلم Avengers 4 نیز شاهد چنین موضوعی باشیم.

فیلم Avengers: Infinity War به‌تازگی به روی پرده‌های سینما رفته و هنوز در مورد پایان آن بحث و صحبت است و شاید صحبت در مورد پایان فیلم Avengers 4 که کمتر از یک سال دیگر اکران خواهد شد، کمی زود باشد؛ اما با توجه به صحبت‌های برادران روسو به‌نظر می‌رسد که پایان این فیلم قرار است تاثیر زیادی را روی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بگذارد و شکست تانوس برای انتقام جویان بدون هزینه و تلفات نخواهد بود. همچنین قسمت چهارم فیلم Avengers (انتقام جویان) قرار است یک خداحافظی برای برخی از شخصیت‌های قدیمی دنیای سینمایی مارول باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *