متلک جالب دختر شفر به سحر قریشی در برنامه چند شنبه با سینا

[ad id='39844']

آلیسیا شفر : احتمالا این خانوم از مردان اماراتی بیشتر خوشش می آید که راحت کنارشون مى نشیند و فوتبال تماشا مى کند!

آیلیسا دختر شفر امشب در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونى شرکت کرد

آیلیسا درباره علاقه اش به فوتبال گفت: بچه که بودم فوتبال بازی می کردم ولی یکبار شوت پدرم نزدیک بود بینی ام را بشکند و مادرم اجازه نداد دیگر سمتش بروم و مجبور شدم این ورزش را کنار بگذارم.
او که به تیم استقلال علاقه زیادى پیدا کرده، گفت: در بازی با العین در امارات میان ت ماشاگران اماراتی نشستم و استقلال را تشویق کردم.
وی ادامه داد: روی هر دو گل، کلی خوشحال کردم و طرفداران العین من را چپ چپ نگاه می کردند ولی متوجه نشدند دختر سرمربی استقلال هستم! دختر شفر گفت: من می توانم به واسطه پدرم در ایران در استادیوم حاضر شوم، اما این تبعیض است و من نمیخواهم سو استفاده کنم.

آیلیسا همچنین در این مصاحبه سحر قریشى که گفته بود، من با حضور در جمع آقایان منقلب می شوم و مخالف رفتن زنان به استادیوم هستم، را بى نصیب نگذاشت و در اظهاراتى طعنه آمیز گفت: در آلمان من در استادیوم حاضر می شوم و از حضور مردان هم منقلب نمیشوم! احتمالا این خانوم از مردان اماراتی بیشتر خوشش می آید که راحت کنارشون مى نشیند و فوتبال تماشا مى کند!
دختر شفر درباره اینکه که خانواده ها به استادیوم نروند چون آقایون فحش میدن، گفت: نه درست نیست چون من خودم استادیوم که مى روم بدترین فحش ها رو مى دهم!!!
او همچنین به تمجید از زنان ایرانى پرداخت و گفت، بانوان ایرانى را دوست دارد و اینکه اکثر آنها به زبان انگلیسی تسلط دارند، برایش جالب است و بهترین کامنت ها را از طرف دختران ایرانى هوادار استقلال می گیرد.
آیلیسا در واکنش به اظهارات توهین آمیز فحاشان فضاى مجازى گفت: اگه جرات دارید بیایید جلوى خودم این حرف ها را بزنید تا با مشت بینی تون رو بشکنم!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *