رکورد شکنی فیلم انتقامجویان ۳ در روسیه

[ad id='39844']

گزارش باکس آفیس سینمای جهان

«انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» فیلمی از دیزنی و مارول به فروش برق‌آسای خود در بازار داخلی آمریکا ادامه داد و با فروش ۱۱۲.۵ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۴۴۷۴ سالن سینما به دومین فیلم با فروش سریع در تاریخ سینما بدل شد که آمار فروشش را از مرز یک میلیارد دلار عبور داد.

در بازار جهانی این فیلم ۱۶۲.۶ میلیون دلار دیگر فروخت و در مجموع فروشش را به ۷۱۳.۳ میلیون دلار رساند تا در مجموع تا پایان تعطیلات آخر هفته آمار یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون دلاری فروش را به ثبت برساند.

فروش ۱۷.۶ میلیون دلاری در آخر هفته افتتاحیه فیلم در روسیه، بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلمی در آخر هفته را در بازار این کشور در همه تاریخ رقم زد.

این فیلم روز شنبه وارد کلوپ میلیاردی‌های تاریخ شد و در ۱۱ روز موفق به کسب این جایگاه شد. «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» سی‌وچهارمین فیلمی است که فروشش را از مرز یک میلیارد دلار عبور می‌دهد. از این مجموعه ۱۷ فیلم متعلق به کمپانی دیزنی است.

در جایگاه دوم باکس آفیس Overboard جای گرفته که یک کمدی رمانتیک با بازی اوژنیو دِربز بازیگر محبوب مکزیکی و آنا فاریس است. این فیلم با فروش ۱۴.۸ میلیون دلار در نخستین آخر هفته اکرانش این رقم را با نمایش در ۱۶۲۳ سالن سینما به دست آورد.

«تالی» فیلم جدید دیگر این هفته بود که توانست مکان ششم را به خودش اختصاص بدهد و فروشی ۳.۲ میلیون دلاری را به نام خود ثبت کند. این فیلم با بازی شارلیز ترون به کارگردانی جیسون ریتمن و برمبنای فیلمنامه دیابلو کودی ساخته شده است. ترون در این فیلم در نقش مادر سه فرزند بازی کرده که یک نوزاد هم از جمله آنهاست.

«یک مکان خیلی ساکت» با فروش ۷.۶ میلیون دلار دیگر در پنجمین هفته فروشش به مکان سوم رانده شد و مجموع فروشش را به ۱۵۹.۹ میلیون دلار رساند.

فیلم کمدی «حس خوبی دارم» ایمی شومر با فروش ۴.۹ میلیون دلار دیگر در مکان چهارم قرار گرفت و مکان پنجم به «رمپیج» با بازی دواین جانسون رسید که ۴.۶ میلیون دلار دیگر فروش کرد و مجموع فروشش را به رقم ۸۴.۸ میلیون دلار رساند.

«پلنگ سیاه» نیز در مکان هفتم قرار گرفت و ۳.۱ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش را در بازار آمریکا به رقم ۶۹۳.۱ میلیون دلار برساند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *