شکست غیر منتظره پرسپولیس مقابل الجزیره در مرحله حذفی

[ad id='39844']

نیمه اول:

دقیقه ۱۱: کمال کامیابی‌نیا به خاطر خطای بی‌مورد در مرکز میدان از داور مسابقه اخطار گرفت.

دقیقه ۱۷: داور این به سالم راشد کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۳۱: علی علیپور با یک فرار تندو تیز به دروازه الجزیره نزدیک شد، اما پاس بی‌دقت او به نعمتی نرسید تا اولین موقعیت عالی پرسپولیس به هدر برود.

دقیقه ۴۲: سانتر خوب امیری از جناح چپ با ضربه سر هوشمندانه و دقیق علیپور به گل تبدیل شد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۲: شجاع خلیل‌زاده در پشت محوطه جریمه تیمش توپ را لو داد تا توپ در نهایت به علی مبخوت برسد و او نیز از میان دو مدافع پرسپولیس به راحتی و با یک ضربه دقیق و محکم دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه ۶۸: داور کارت زرد دیگری را این بار به رومارینیو داد.

دقیقه ۷۰: گادوین منشا جای علیپور را گرفت.

دقیقه ۷۶: سیامک نعمتی جای خود را به بشار رسن داد.

دقیقه ۷۷: مبخوت این بار روی غفلت دوباره عناصر دفاعی پرسپولیس با یک پاس در عمق رومارینیو را با بیرانوند تک به تک کرد و این مهاجم برزیلی خیلی راحت دروازه سرخپوشان را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه ۸۳: توپ در محوطه جریمه الجزیره به دست محمدالعطاس برخورد کرد تا داور اعلام پنالتی کند.

دقیقه ۴۸: ضربه پنالتی منشا ابتدا توسط علی خصیف مهار شد، اما داور تشخیص داد او موقع مهار توپ بیش از حد جلو آمده است و تصمیم به تکرار پنالتی گرفت که در تکرار ضربه پنالتی منشا توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۸۹: شایان مصلح به جای کمال کامیابی‌نیای مصدوم به زمین آمد. هافبک شماره ۱۱ پرسپولیس باز هم از ناحیه کتف مصدوم شد و امکان اینکه بازی برگشت تیمش را از دست بدهد، زیاد است.

دقیقه ۶+۹۰: ارسال ضربه ایستگاهی از جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس با بی‌دقتی گادوین منشا در یارگیری و خروج اشتباه بیرانوند همراه شد که در این بین خلیفه مبارک با گشودن دروازه سرخپوشان تیمش را به پیروزی رساند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *