اخراج رها اعتمادی از شبکه من و تو

[ad id='39844']

حسن اعتمادی دبیر کل حزب سکولار دموکرات ایران در پاریس در این گفتگو  همچنین گفته بود که پس از تعطیلی تلویزیون «آزادی» که بوسیلهء فریبرز عباسی و رضا فاضلی اداره می شد و من نیز در آن برنامه هائی را داشتم،کیوان عباسی، فرزند فریبرز عباسی با من تماس گرفت و اطلاع داد که قصد دارد یک ایستگاه رادیوئی به راه بیاندازد و از من خواست که در مورد بخش خبرهای این رادیو به ایشان کمک کنند.

همین تماس ها موجب شد که کیوان عباسی با فرزند من، رها اعتمادی، نیز آشنا شود و چون استعدادهای هنری او را دید از او نیز دعوت به همکاری کرد. در حین تمهید مقدمات این کار، کیوان و رها تصمیم گرفتند بجای رادیو یک تلویزیون اینترنتی ایجاد کنند به نام «ببین تی.وی» که دو سه سالی بکار مشغول بود در اواخر کار تلویزیون مزبور، آقای عباسی به من اطلاع داد که برای براه انداختن یک تلویزیون جدید ماهواره ای، که مرکز آن در لندن خواهد بود، سرمایه دارانی امریکائی را یافته و بمدد آنها قصد دارد با همکاری رها یک رسانهء جوان پسند و امروزی و به اصطلاح به روز را بوجود آورد.

وی توضیح داد که بودجه اصلی این شبکه از آمریکا و پنتاگون می آید و این سازمان نظانمی اسپانسر اصلی این شبکه است .

اما ظاهرا این مصاحبه برای فردی مثل حسن اعتمادی و فرزندش بسیار گران تمام شد هر چند اعتمادی بعد ها سعی کرد یان مصاحبه را نوعی دام جلوه دهد که دستگاه های اطلاعاتی ایران برای وی پهن کردند و وی در این دام گیر کرد ولی مسئولان شبکه من وتو بعد ار اخراج وی از این شبکه در سال ۹۲ این بار سراغ فرزند وی رفتند و رها اعتمادی که نفر دوم این شبکه بود را نیز برای همیشه از یان شبکه اخراج نمودند.

امید دانا از دلقک های سلطنت طلب مقیم خارج کشور در مطلبی در صفحه فیس بوک خود با اشاره به عدم حضور یک ساله رها اعتمادی در این شبکه و همچنین کلیپ های تصویری که از وی منتشر می شود ادعا کرده که رها اعتمادی بی سروصدا از تلویزیون من و تو اخراج شده.
وی همچنین گفته که منابع اطلاعاتی وی در تلویزیون من و تو اخراج رها اعتمادی را بابت اختلافش با کیوان عباسی تایید کرده اند.

وی دلیل این اخراج را مصاحبه ای دانست که پدر رها “حسن اعتمادی” با خبرگزاری فارس در سال گذشته انجام داده و مسائل تلویزیون من و تو را لو داده، که متعاقب آن بین رها اعتمادی و کیوان عباسی اختلاف و دلخوری بوجود آمد این اختلافات ماه ها به درازا کشید تا اینکه چند ماهی میشود رها اعتمادی بی سروصدا از تلویزیون من تو کنار گذاشته شده است.

البته دلیل دیگری که امید دانا از آن تعبیر به اخراج رها اعتمادی کرده برگزار نشدن برنامه استیج امسال بوده که رها تهیه کننده و مجری آن بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *