بازگشت فرزاد جمشیدی به صدا و سیما با ویژه برنمه یار مهربان رمضان ۹۷

[ad id='39844']

ویژه برنامه یار مهربان رمضان ۹۷

فرزاد جمشیدی درباره حضورش در برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان گفت: هنوز درباره این موضوع با من صحبتی نشده است. این اتفاق بستگی به تصمیم معاونت سیما دارد. اگر مردم من را بپذیرند؛ قطعا با تمام وجود مقابل دوربین خواهم رفت. فعلا در برنامه «یارمهربان» به عنوان مجری حضور دارم که مضمون برنامه خواندن کتاب و پژوهش است و امیدوارم موثر و مفید باشد.

وی در ارتباط با بازخوردهای مردم اظهار کرد: در این چند روزی که در نمایشگاه کتاب مستقر هستم، خوشبختانه استقبال مخاطبان از بنده خوب بوده است و مردم من و اجرایم را پذیرفته اند.

جمشیدی درباره اقبال مردمی برای اجرای ویژه برنامه ماه رمضان افزود: تمایل من در این زمینه دخیل نیست. بیشتر از تمایل من و تمایل سازمان؛ تمایل مردم مهم است. اگر مردم من را بپذیرند؛ قطعا با تمام وجود مقابل دوربین خواهم رفت. چنانچه حقیقت ماجرا را بخواهید فکر می کردم‌ که مردم عزیز کشورمان نسبت به اجرای بنده در سحرهای ماه مبارک رمضان، اقبال و علاقه داشته باشند؛ اما اصلا این قسم توجه و این همه امواج حمایت را انتظار نداشتم. مردم بنده را در کنار یک باور معنوی و ادبی به نام “مرغ سحر” گذاشته اند که یادآور حنجره‌ی حق گوی سحرگاهان است و همین کافی است که بار مسئولیتی مضاعف بر شانه هایم بسپارد. ضمن اینکه مخاطبین از برنامه ی سحر، انتظار حرف حساب دارند و این‌کار جز با مطالعه‌ی بسیار و رعایت ادب اجرا و گفتار میسر نیست.

اما امروز روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به خبر بازگشت این مجری تلوزیونی نوشت: یک مجری تلویزیون پس از ۵ سال ممنوع التصویری به لطف مدیریت جدید یکی از شبکه‌ها به اجرا برگشته است.

علت جلوگیری از فعالیت این مجری در تلویزیون مسائل اخلاقی بوده است!! امید است سایر افرادی که هیچگونه مشکل اخلاقی، اقتصادی و… در کشور ندارند نیز بتوانند از ممنوع التصویری خارج شوند و واقعاً صدا و سیما به یک رسانه ملی تبدیل گردد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *