نتفلیکس حق پخش فیلم همه می دانند را می خرد

[ad id='39844']

اخبار فیلم جدید اصغرفرهادی

 البته در شرایط عادی، با وجود دو جایزه اسکار در کارنامه کارگردان و حضور بازیگرانی چون خاویر باردم، پنه لوپه کروز و ریکاردو دارین در فیلم، اینکه نتفلیکس مایل به مالکیت حق پخش فیلم اسپانیایی زبان فرهادی است اتفاقی عجیب و غیرمتظره ای نیست. اما این غول سرویس های استریم دنیا در حالی چنین احتمالی را مطرح کرده که تا همین اواخر سرگرم بده بستان های لفظی نه چندان دوستانه با جشنواره کن بود و به نظر می رسد پس از عذرخواهی رسمی رید هستینگز مدیرعامل نتفلیکس به نظر می رسد خرید فیلم فرهادی توسط نتفلیکس یک جور اعلام صلح و آشتی کردن عملی با مدیران جشنواره کن باشد!


البته فعلا کمی زود است تا تصمیم نتفلیکس در مورد حق پخش فیلم فرهادی (یا مناطقی که این شبکه قصد نمایش فیلم را در آنجا دارد) را قطعی تلقی کنیم چرا که فیلم فرهادی که ۹ می در فرانسه توسط «ممنتو فیلمز»در به نمایش در می آید نظر خریداران دیگری را هم برای پخش در ایالات متحده و سایر نقاط جهان به خود جلب کرده است.
در هر حال با حضور ۱۲۰ میلیون مخاطب در نتفلیکس از هر لحاظ رخ دادن چنین اتفاقی برای فیلم فرهادی بسیار اتفاق بسیار خوبی است و می تواند فراتر از تصور او برای «همه می دانند» مخاطب به همراه بیاورد!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *