مصدومیت شدید امید ابراهیمی با ترک استخوان پا

[ad id='39844']

ترک استخوان پا امید ابراهیمی

درد پای او به حدی زیاد است که حتی نمی‌تواند آن را روی زمین بگذارد. دیروز از اردوی آبی‌ها خبر رسید امید عصا به دست شده و نمی‌تواند راه برود اما این تنها گوشه‌ای از خبرهای بد برای هوادران استقلال بود. در ساعات کاری مطلع شدیم امید ابراهیمی به احتمال فراوان جام جهانی‌ روسیه را هم از دست داده است.

نزدیک به ۳۵ روز تا شروع اولین بازی ایران در جام جهانی‌ باقی ‌مانده و بعید به نظر می‌رسد امید حتی برای آن مسابقات آماده شود. طبیعتاً اگر او در اردوهای آماده‌سازی غایب باشد، شانسی هم برای رسیدن به جام جهانی‌ ندارد. پزشکان دیروز به امید گفتند ترک برداشتن استخوان حتی از شکستگی هم بدتر است و به همین دلیل زمان نسبتاً زیادی می‌برد تا پایش به طور کامل مداوا شود.

اگر این شایعات درست باشد، امید در شرایطی جام جهانی‌ را از دست می‌دهد که قرار بود کارلوس در بازی اول مقابل مراکش از او در ترکیب استفاده کند. ابراهیمی دیروز به هیچ یک از تماس‌های خود پاسخ نداد و کاملاً پیدا بود خیلی ناراحت است. پزشکان استقلال هم فعلاً ترجیح دادند درباره وضعیت او سکوت کنند و چیزی نگویند. ابراهیمی از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و بی‌شک غیبتش در بازی برگشت مقابل ذوب‌آهن خیلی اتفاق بدی برای شفر و آبی‌ها خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *