تبلیغ آقای هزینه برای سایت های قمار بازی و شرط بندی

[ad id='39844']

فعالیت های خلاف داود غفاری مقلب به آقای هزینه

جوانی که این روزها به واسطه پول و انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خاص خود، به شهرت رسیده‌ و حالا از این شهرت برای کسب درآمد بیشتر استفاده می‌کند.

البته همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود زیرا آقای هزینه با معرفی سایت‌های قماربازی به جوانان و نوجوانان تعداد زیادی از آنها را به فساد و فحشا تشویق می‌کند.

شهرت «هزینه» هم مثل خیلی از افرادی که با برچسب «شاخ مجازی» در اینستاگرام فعالیت می‌کنند شهرتی پوشالی است و اگر یک روز حساب بانکی‌اش خالی شود و یا در یکی از همین قمارهایی که برای ‌آنها تبلیغ می‌کند تمام دارایی‌اش را ببازد دیگر آپشنی برای قدرت‌نمایی در فضایی مجازی ندارد.

این روزها در شبکه‌های اجتماعی با دختران و پسران جوانی مواجه هستیم که برای مشهور شدن حاضر هستند دست به هر کار احمقانه‌ای بزنند و به پشتوانه چندهزار فالوئری که اغلب آن‌ها هم فیک هستند، در فضای مجازی عرض اندام می‌کنند و متأسفانه به الگویی برای بسیاری از جوانان و به خصوص نوجوانانی تبدیل شده‌اند که شهوت دیده شدن، فرصت تفکر را از آنها گرفته است.

زمانی الگوی جوانان ایرانی پهلوانان و قهرمان‌هایی بودند که شبیه شدن به ‌آنها سال‌های زیادی زمان می‌برد و نتیجه‌ای جز افتخار برای ایران نداشت اما امروز با قهرمانان چند هزار فالوئری رو به رو هستیم که شبیه شدن به آنها با پول، عمل زیبایی و هیکل عضلانی و انتشار چند عکس از زندگی‌های لوکس و به اصطلاح لاکچری زمان زیادی نمی‌برد.

اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث محبوبیت این افراد شده و چرا هر روز شاهد رشد قارچ‌گونه شاخ‌های مجازی و لاکچری‌های فیک هستیم؟

سوال دیگری که در حوزه برخورد با این افراد وجود دارد این است که چرا پلیس فتا که مدعی رصد و برخورد با جلوه‌های بارز ترویج فساد و فحشا، خشونت،‌ کلاهبرداری و به طور کلی جرم در فضای مجازی است برخوردی با این افراد نداشته و یا اگر داشته، چرا به درستی اطلاع رسانی نشده و شاهد تأثیر برخوردها نیستیم.

یاآ مدعی العموم می‌تواند به این حوزه ورود داشته باشد یا در این زمینه به شکایت شاکی خصوصی نیاز است؟

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *