زمان اکران فیلم شزم دی سی و وارنر

[ad id='39844']

پایان فیلمبرداری فیلم Shazam

زومجی  برادران وارنر و چند نفر از عوامل فیلم از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار خبر داده‌اند. دیوید اف. سندبرگ که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) می‌شناسیم و کارگردانی فیلم شزم را نیز بر عهده دارد، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam خبر داد و در ادامه گفت که فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. علاوه بر سندبرگ، زکری لوی، بازیگر نقش شزم نیز با انتشار ویدیویی از پایان فیلمبرداری فیلم مستقل این شخصیت خبر داده است.

زکری لوی در نقش شزم، اشر آنجل در نقش بیلی بتسون، مارک استرانگ در نقش دکتر سیوانا، گریس فولتون در نقش مری بتسون،‌ جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن، یان چن در نقش یوجین چوی، خوان آرمند در نقش پدرو پنیا، کوپر اندروز در نقش ویکتور واسکز، مارتا میلانس در نقش روزا واسکز، فیت هرمان در نقش دارلا دادلی، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند.

با این حال، تاکنون اطلاعات بسیار کمی از داستان و اتفاقات فیلم Shazam منتشر شده و همچنین تا به امروز هیچ تصویر رسمی از فیلم جدید دی سی (DC) به اشتراک گذاشته نشده است. در نمایشگاه سینماکان امسال، برادران وارنر برای اولین‌بار این فیلم را برای افراد حاضر در پنلش نمایش داد؛ اما این تصاویر تا به امروز به‌صورت آنلاین منتشر نشده‌اند. با این حال، انتظار می‌رود که در نمایشگاه کامیک کان امسال اولین تریلر احتمالی فیلم Shazam منتشر شود.

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *