همه چیز درباره کمپین خانم گزارشگر

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]این مسابقه سه داور سرشناس هم دارد. حمیدرضا صدر نویسنده و کارشناس فوتبال، جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما و گزارشگر فوتبال و بالاخره نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران سه داوری هستند که گزارش‌های خانم‌های علاقه‌مند را داوری کرده و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند. از طرفی خانم‌های گزارشگر برای گزارش تصاویر مسابقات هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند با توجه به خلاقیت خودشان این مسابقات را گزارش کنند.[/stextbox]

 

کمپین خانم گزارشگر

«خانم گزارشگر» مسابقه‌ای است که با هدف ورود زنان به دنیای گزارشگری فوتبال در نظر گرفته شده تا استعداد‌های نهفته در این رشته را پیدا کنند و آن‌ها را به منصه ظهور برسانند. این مسابقه که با همکاری سایت ورزش سه و سایت تماشا آغاز شده بازتاب‌های زیادی داشت، به‌طوری که مهناز افشار ستاره سرشناس سینما و تلویزیون حمایت گسترده‌ای انجام داد و با ایجاد کمپینی به نام خانم گزارشگر به حمایت از موضوع پرداخت.

این مسابقه سه داور سرشناس هم دارد. حمیدرضا صدر نویسنده و کارشناس فوتبال، جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما و گزارشگر فوتبال و بالاخره نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران سه داوری هستند که گزارش‌های خانم‌های علاقه‌مند را داوری کرده و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند. از طرفی خانم‌های گزارشگر برای گزارش تصاویر مسابقات هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند با توجه به خلاقیت خودشان این مسابقات را گزارش کنند.

به این ترتیب که علاقه‌مندان ویدیو‌های گزارشگری‌شان را روی سایت تماشا آپلود می‌کنند و در اختیار داوران و عموم قرار می‌دهند. جالب این‌که آزاده نامداری نیز بخش پایانی دیدار ایران و استرالیا را گزارش کرده و سر و صدای زیادی به راه انداخته است. گفتنی است؛ بهترین خانم‌های گزارشگر می‌توانند تبدیل به نخستین گزارشگران زن ورزش ایران شده و نام‌شان در تاریخ این عرصه ثبت خواهد شد.

 

برای تماشای ویدئوهای خانم گزارشگر بر روی لینک زیر کلیک کنید

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *