شب تاسوعا زمان بازی برگشت پرسپولیس – الدحیل در ورزشگاه آزادی در ورزشگاه آزادی

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]«اگر ای اف سی با ما درباره تاریخ مسابقه همکاری کند که دست‌شان درد نکند اما اگر این اتفاق نیفتد هم مردم ما تجربه برگزاری بازی در شب‌های اینچنینی را داشته‌اند. در بازی ایران و کره جنوبی همه به یاد دارند که یک هیئت مذهبی صد هزار نفری در آزادی داشتیم و قطعا پرسپولیسی‌ها نیز این موضوع را در شب تاسوعای حسینی(ع) تکرار می‌کنند.»[/stextbox]

 

 

تلاش برای تعغیر زمان بازی برگشت پرسپولیس – الدحیل  در ورزشگاه آزادی

با برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که پرسپولیس و الدحیل قطر در این مرحله با هم روبه‌رو خواهند شد. با توجه به اینکه بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در تهران و در شب تاسوعا باید برگزار شود، مسئولان سازمان لیگ خواهان تغییر زمان این بازی شدند. آنها طی نامه ای به ای‌اف سی خواهان جابه‌جایی دیدار السد و استقلال در قطر و پرسپولیس و الدحیل شده‌اند.

سعید فتاحی :‌ «ما ۳ نامه به ای‌اف سی زده‌ایم. یکبار پارسال که تاریخ‌ها را اعلام کردند ما نامه زدیم که اگر تیم‌های ایرانی به این مرحله رسیدند، با ما همکاری کنید. بار دوم هفته گذشته که صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شد، نامه زدیم و گفتیم هرکدام از تیم‌هایمان که در تهران شب تاسوعا بازی داشتند، زمانش جابه‌جا شود. امروز هم برای سومین بار نامه زدیم و درخواست کردیم که بازی پرسپولیس و الدحیل یکروز جابه جا شود.»

«اگر ای اف سی با ما درباره تاریخ مسابقه همکاری کند که دست‌شان درد نکند اما اگر این اتفاق نیفتد هم مردم ما تجربه برگزاری بازی در شب‌های اینچنینی را داشته‌اند. در بازی ایران و کره جنوبی همه به یاد دارند که یک هیئت مذهبی صد هزار نفری در آزادی داشتیم و قطعا پرسپولیسی‌ها نیز این موضوع را در شب تاسوعای حسینی(ع) تکرار می‌کنند.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *