عوارض استفاده از اسپری تاخیری در روابط جنسی

[ad id='39844']

 

اسپری های تاخیری در روابط زناشویی

از دست دادن نعوظ یکی از عوارض اسپری تاخیری و سایر محصولات مشابه این است که گاهی بیش از حد بی حس کننده هستند. اگر کرم یا اسپری بیش از حد قوی باشد یا بیش از حد استفاده شود، ممکن است حساسیت در آلت تناسلی شما به میزان زیادی کاهش یابد و بی حسی کامل ایجاد شود. این امر گاهی اوقات ممکن است باعث عدم توان در ایجاد نعوظ و یا حفظ آن شود. در چنین مواردی باید تا جایی که می‌توان آلت تناسلی آغشته به کرم یا اسپری تاخیری را شست وشو داد و تا از بین رفتن بخشی از اثر آن کمی صبر کرد که این موضوع در حین رابطه جنسی وضعیت خوبی نیست.

از دست دادن لذت یکی دیگر از مشکلات رایج استفاده از کرم‌ها و اسپری‌های تاخیری این است که شما به طور موثری حس لذت خود را کاهش می‌دهید. در نظر داشته باشید که به هنگام استفاده از این محصولات تاخیری باید زمان بیشتری را در رختخواب سپری کنید، اما ممکن است حس کمتری داشته باشید و لذت کمتری از رابطه جنسی ببرید. با این حال درست است که شما احساس لذت کمتری می‌برید، اما آن را برای مدت طولانی‌تر خواهید داشت و از طرف دیگر دانستن این که میزان بیشتری لذت جنسی به شریکتان منتقل می‌کنید، به حس خوبی در رابطه‌تان خواهید رسید.

انتقال به شریک خود یکی دیگر از عوارض اسپری تاخیری و محصولات مشابه، احتمال انتقال اثرات آن به ناحیه تناسلی شریک جنسی‌تان می‌باشد. هر نوع کرم یا اسپری اگر از طریقی به شریکتان انتقال یابد باعث کاهش یافتن حس جنسی برای شریک شما می‌شود؛ بنابراین مهم است که به دقت دستورالعمل‌های آن‌ها را دنبال کنید و به خوبی روی زمان بندی یا شستن درست آن‌ها تمرکز کنید. راه آسان برای جلوگیری از این موارد این است که از کاندوم استفاده کنید.

استفاده قبل از رابطه بسته به وضعیت شما، عمل کردن اسپری یا کرم خود می‌تواند یک مسئله باشد. اگر شما در رابطه‌ای هستید که فرد دارای درک متقابل از مساله شما است، احتمالا مسئله‌ای نیست؛ (به خصوص اگر دقیقا زمانی که می‌خواهید رابطه جنسی داشته باشید را می‌دانید.) اما اگر شما به تازگی وارد رابطه جنسی شده‌اید، ممکن است این مساله که لازم است قبل از شروع رابطه به حمام رفته و برای استعمال و شست وشوی کرم یا اسپری تاخیری زمانی را به تعویق اندازید، مشکل ساز باشد. توصیه این است که در چنین مواردی بیشتر زمان خود را برای پیش نوازی با همسرتان به کار گیرید و در واقع از تمرکزی که وی بر روی کار شما دارد بکاهید و بدین ترتیب هر دو از این زمان برای بهبود رابطه استفاده خواهید برد.

هزینه بر بودن در طولانی مدت محصولات بی حس کننده نمی‌توانند انزال زودرس را درمان کنند، بنابراین اگر شما تصمیم به استفاده از آن‌ها به طور مداوم بگیرید، باید به خرید آن‌ها ادامه دهید که این می‌تواند در طولانی مدت برای شما هزینه بر باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *