همه چیز درباره کریس همسورث بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]تام هیدلستون و سینا میلر دوستان نزدیک او هستند. قد او ۱۹۰ سانتمیتر و وزن او ۹۰ کیلوگرم می باشد. او کودکی خود را در ملوبرن گذراند و دورا نمتوسطه را در دبیرستان هیاتمدل کالج به پایان رساند و پس از آن به همراه خانواده به جزیره فیلیپ مهاجرت کردند.[/stextbox]

 

کریس همسورث بازیگر نقش ثور

کریس همسورث یکی از بهترین بازیگران سینمای هالیوود است که وی در تاریخ ۱۱ اوت سال ۱۹۸۳ در استرالیا و در شهر ملبورن چشم به جهان گشوده است.  وی حدود ۷۰ میلیون دلار ثروت سند دار دارد و خودش گفته که اگر بازیگر نمی شد قطعا نویسنده یا کارگردان شده بود. کریس همسورث اکنون در سن ۳۵ سالگی به سر می برد و همسرش السا پاتاکی در سال ۲۰۱۰ به همسری وی در آمده است. همسر کریس همسورث خانم جوان و بسیار زیبایی است که در عرصه مدلینگ فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان خوشتیپ ترین مرد جهان انتخاب شده است.

تام هیدلستون و سینا میلر دوستان نزدیک او هستند. قد او ۱۹۰ سانتمیتر و وزن او ۹۰ کیلوگرم می باشد. او کودکی خود را در ملوبرن گذراند و دورا نمتوسطه را در دبیرستان هیاتمدل کالج به پایان رساند و پس از آن به همراه خانواده به جزیره فیلیپ مهاجرت کردند. یکی از طرفداران لیگ فوتبال استرالیا و تیم فوتبال وسترن بولداگز در استرالیاست.

ازدواج و همسر

همسر کریس همسورث خانم السا پاتاکی است که به دلیل اندام زیبایی که دارد مورد توجه این بازیگر مرد قرار گرفته است و پس از اینکه ۵ سال با هم دوست بودند سپس در سال ۲۰۱۰ میلادی با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل ازدواج کریس همسورث با همسرش السا پاتاکی سه فرزند است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد. کریس همسورث در سال ۲۰۱۰ با السا پاتاکی بازیگر اسپانیایی ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک دختر فرزند دختر به نام ایدنیا رز متولد سال ۲۰۱۲ و یک دوقلوی پسر به نام های ساشا و تریستان متولد ۲۰۱۴ می باشند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *