معرفی و نقد فیلم آبی به رنگ آسمان مستند تاریخچه باشگاه استقلال

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]متن این فیلم که علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل پیشین این باشگاه در آن تهیه کننده کار را همراهی نموده، خشایار الوند نویسنده مطرح کشورمان نوشته است[/stextbox]

 

 

آبی به رنگ آسمان مستند باشگاه استقلال

آبی به رنگ آسمان که در ابتدا ۴ فینال آسیا نام داشت، یک فیلم مستند سینمایی بر اساس طرح، پژوهش، تهیه کنندگی و کارگردانی امیر رفیعی است که به تاریخ باشگاه فوتبال استقلال تهران از زمان تاسیس تا پایان فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۶ می پردازد و تولید و ساخت آن از پاییز ۱۳۹۵ آغاز شده است و کماکان نیز ادامه دارد. متن این فیلم که علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل پیشین این باشگاه در آن تهیه کننده کار را همراهی نموده، خشایار الوند نویسنده مطرح کشورمان نوشته است.

عوامل فیلم

رضا تاری وردی(تدوین)، گشتاسب بحرینی و گشسب بانو بحرینی(موسیقی متن)، میثم نظیمی(مدیر تصویربرداری)، محمد مرتضایی(مدیر صدابرداری)، محمد خرمی نژاد(صدابردار استودیو)، نیاز افشین کیا(مجری طرح)، سعید اژدر(مدیر تولید)، شهاب کاظمی(مشاور تهیه کننده) و… از دیگر عوامل تولید و ساخت این مستند هستند.

بازیگران فیلم

بابک حمیدیان ، همایون ارشادی ، مهناز افشار ، سیامک انصاری ، فرهاد اصلانی ، حمیدرضا آذرنگ ، رضا یزدانی هستند .

داستان فیلم

داستان فیلم آبی به رنگ آسمان مضمونی ورزشی اجتماعی دارد که تاریخ باشگاه فوتبال استقلال تهران را از گذشته تا به امروز روایت می کند .

عوامل فیلم

تهیه کننده : امیر رفیعی

کاررگردان : امیر رفیعی

نویسنده : خشایار الوند

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *