معرفی و نقد فیلم ترسناک شین شهاب حسینی و جمشید هاشم پور

[ad id='39844']

ا[stextbox id=’warning’]میدوارم “شین” میثم کزازی بتواند با برطرف کردن این نواقص ارتباط خوبی با تماشاگران برقرار کند . فیلم سینمایی شین به نویسندگی و کارگردانی میثم کزازی با تهیه کنندگی تقی علیقلی زاده پس از انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران فیلم در سکوت خبری و در شهر تهران به پایان رسید . [/stextbox]

 

 

درباره فیلم سینمایی شین

میثم کزازی اولین سینمایی بلندش را در ژانر ترسناک مقابل دوربین فیلمبرداریش برد . این کارگردان جوان که نخستین تجربه سینمایی اش را با یک موضوع خاص که در سینمای فعلی ایران خیلی کم به ژانر وحشت میپردازند را انجام می دهد . کلا ژانر وحشت در شرایط کنونی خیلی طرفدار ندارد و این میتواند از ضیعیف بودن قصه ها در زمینه را نام برد . امیدوارم “شین” میثم کزازی بتواند با برطرف کردن این نواقص ارتباط خوبی با تماشاگران برقرار کند . فیلم سینمایی شین به نویسندگی و کارگردانی میثم کزازی با تهیه کنندگی تقی علیقلی زاده پس از انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران فیلم در سکوت خبری و در شهر تهران به پایان رسید .

بازیگران فیلم

شهاب حسینی ، جمشید هاشم پور ، محمود پاک نیت ، محمود بصیری ، سیامک اطلسی ، فخرالدین صدیق شریف ، غزاله نظر ، آتش تقی پور ، فاطمه شکری ، امیرعلی حسینی ، حنا مک نلی هستند .

عوامل فیلم

تهیه کننده : تقی علیقلی زاده

کارگردان : میثم کزازی

نویسنده : میثم کزازی

مدیر فیلمبرداری : علیرضا برازنده

مدیر تولید : محمد شهبازی

گروه گریم : سیدجلال موسوی – سارا اسکندری – شهراد زندیه

عکاس : منعم کثیرلو

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *