معرفی و نقد فیلم جانان کامران قد کچیان با بازی امین حیایی

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]جانان به قلم فرهادی توحیدی درآمده و کامران قدکچیان این فیلم را به تهیه کنندگی محمد نجیبی ساخته است . برخلاف انتظارات جانان با اینکه فرم حضور در جشنواره فیلم فجر حضور را پر کرده و حتی نسخه نهایی فیلم را تحویل این جشنواره داده بود نتواست در این فستیوال داخلی حضور داشته باشد[/stextbox]

 

 

فیلم جانان کامران قد کچیان با بازی امین حیایی

جانان جدیدترین سینمایی بلند کامران قدکچیان کارگردان مطرح ایرانی است که قبل از این انتهای خیابان مهر نام داشت و بنابر تصمیم عوامل فیلم به جانان تبدیل شد . جانان به قلم فرهادی توحیدی درآمده و کامران قدکچیان این فیلم را به تهیه کنندگی محمد نجیبی ساخته است . برخلاف انتظارات جانان با اینکه فرم حضور در جشنواره فیلم فجر حضور را پر کرده و حتی نسخه نهایی فیلم را تحویل این جشنواره داده بود نتواست در این فستیوال داخلی حضور داشته باشد . فیلم جانان پروانه نمایش اکران عمومی را گرفته و احتمالا در پاییز امسال اکران می شود .

بازیگران فیلم

امین حیایی ، بیژن بنفشه‌ خواه ، مژگان بیات ، پروانه معصومی ، مهران رجبی ، سحر زکریا هستند .

داستان فیلم

داستان فیلم جانان مضمونی اجتماعی دارد و زندگی یک دختری را روایت میکند که با پیدا کردن نامه ای در بین کتاب حافظ وارد چالش های جدیدی می شود و مسیر زندگی اش تغییر می‌ کند .

اخبار جدید فیلم

– با تصمیم عوامل و سازندگان فیلم نام فیلم سینمایی “انتهای خیایان مهر” به “جانان” تغییر نام داده شد همیچن طبق گفته کامران قدکچیان کارگردان این فیلم احتمال اکران فیلم سینمایی جانان در پاییز خواهد بود .

عوامل فیلم

تهیه کننده : محمد نجیبی

کارگردان : کامران قدکچیان

نویسنده : فرهاد توحیدی

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و نقد فیلم جانان کامران قد کچیان با بازی امین حیایی»

  1. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 اغلب فیلمهای ایرانی کپی از فیلمهای خارجی هست… یه فیلم نامه نویس واقعی تو ایران نیست که از ذهن خودش داستانی رو خلق کنه. فیلم جانان هم یه کپی خیلی خنده دار از فیلم زیبا و عاشقانه ی نامه هایی به ژولیت هست.وخنده دارتر اینکه بازیگر نقش جانان همون سوفی در فیلم نامه هایی به ژولیت هست که ( آمانداسایفرد زیبا) اون رو بازی کرده… و زمین تا آسمان این دو بازیگر باهم متفاوت هستند. به جای فیلم جانان… نامه هایی به ژولیت رو ببینید که واقعا زیباست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *