معرفی و نقد فیلم پالتو شتری با بازی سام درخشانی و بهاره کیان افشار

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]“پالتو شتری” عنوان جدبدترین سینمایی بلند مهدی علی میزرایی نویسنده خوب و درجه یک کشورمان است . از آن نظر گفتم درجه یک که مهدی علی میزرایی نویسنده فیلم هایی همچون “گشت ارشاد یک” ، “در مدت معلوم” بوده [/stextbox]

 

 

 

 فیلم پالتو شتری

اگر این روزها سام درخشانی را با یک پالتو قهوه ای رنگ که اصطلاحا پالتوی شتری گفته می شود در خیابان های شهر تهران دیدید ، بدانید که این گریم فیلم جدیدش به نویسندگی و کارگردانی مهدی علی میزرایی است . “پالتو شتری” عنوان جدبدترین سینمایی بلند مهدی علی میزرایی نویسنده خوب و درجه یک کشورمان است . از آن نظر گفتم درجه یک که مهدی علی میزرایی نویسنده فیلم هایی همچون “گشت ارشاد یک” ، “در مدت معلوم” بوده که اتفاقا از اون دسته فیلم های حاشیه ساز و البته پرفروش سینما بودن این تا فیلم و یک فیلم دیگر بنام پارادایس که هنوز موفق نشده تا پروانه نمایش اکران بگیرد . حالا این نوبسنده میخواهد اول فیلم بلند را بسازد و به نظر می رسد که پالتو شتری با استقبال خوبی از سوی تماشاگران سینما روبرو شود . این فیلم بازیگران مطرح دیگری هم دارد که فعلا بازی سام درخشانی در پالتو شتری به عنوان نقش اصلی قطعی شده است .

بازیگران فیلم

سام درخشانی ، بهاره کیان افشار …

داستان فیلم

داستان فیلم پالتو شتری مضمونی اجتماعی با رگه های کمدی دارد و زندگی یک فردی را روایت می کند که در جامعه دچار مشکلاتی می شود .

عوامل فیلم

تهیه کننده : –

کارگردان : مهدی علی میرزایی

نویسنده : مهدی علی میرزایی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *