معرفی و نقد فیلم پاییز مهدی کرم پور

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]این فیلم از اوایل پاییز امسال توسط مهدی کرم پور کلید می خورد . پاییز مضمونی جنایی دارد که در شهر تهران و اطرافش فیلمبرداری انجام می شود . این فیلم چند بازیگر مشهور و مطرح دارد که در آینده اعلام می شود .[/stextbox]

 

فیلم پاییز مهدی کرم پور

مهدی کرم پور کارگردان جوان و خوش ذوق کشورمان در حال تدارک ساخت فیلم جدیدش با نام “پاییز” می با شد . مهدی کرم پور که کارگردانیو تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد به تازگی و با مشارکت مهسا محب علی نگارش پاییز را به پایان رسانده اند و منتظر هستند تا پرراونه ساخت فیلم صادر شود . سپس بعد از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران فیلم سینمایی پاییز و انتخاب لوکیشن ها محل فیلمبرداری که به دلیل داشتن پروداکشن های مختلف کمی زمان بر خواهد بود ، ساخت این فیلم از اوایل پاییز امسال توسط مهدی کرم پور کلید می خورد . پاییز مضمونی جنایی دارد که در شهر تهران و اطرافش فیلمبرداری انجام می شود . این فیلم چند بازیگر مشهور و مطرح دارد که در آینده اعلام می شود .

داستان فیلم

داستان فیلم پاییز مضمونی جنایی اجتماعی دارد و برگرفته از رمان گابریل گارسیا مارکز است که یک اتفاقی را در شهر تهران به تصویر می کشد .

عوامل فیلم

تهیه کننده : مهدی کرم پور

کارگردان : مهدی کرم پور

نویسنده : مهدی کرم پور – مهسا محب علی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *